Przetargi.pl
REMONT CHODNIKA W M. ZWRÓCONA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3161D.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8151657 , fax. 074 8153541
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Daleka 19 19
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8151657, fax. 074 8153541
    REGON: 89072384100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CHODNIKA W M. ZWRÓCONA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3161D.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu chodnika w m. Zwrócona w ciągu drogi powiatowej nr 3161D .Zakres planowanych do wykonania robót obejmuje: 1.Wykonanie korytowania pod chodnik przy głębokościach 15 oraz 20cm - ilość robót uwzględniona w przedmiarze . 2.Wykonanie korytowania pod zatokę autobusową-miejsce postojowe-głębokość 30cm. 3.Wykonanie wykopu liniowego pod krawężnik. 4.Ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej - beton B-15. Z ogólnej ilości krawężników 15 mb ułożyć na płask - za zjazdem . 5. Ustawienie obrzeż betonowych 25x6x100 na podsypce cementowo - piaskowej. 6.Ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych korytka ściekowe 60x60x15 - jako przykanalik . 7. Podniesienie ściany z betonu istniejącej studni kanalizacyjnej do wysokości chodnika - obmiar zgodnie z poz. 13 przedmiaru. 8.Wykonanie i montaż kraty zabezpieczającej studnię rewizyjną - obmiar jak w przedmiarze poz.14 9.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej / obcięcie krawędzi - szer. 0,3 m / na całej długości chodnika .10.Ułożenie niesortu -mieszanka mineralna 0-31,5 grubość warstwy 10cm pod chodnik. 11.Ułożenie kostki betonowej Holand grubości 8 cm w chodniku 50% szarej, 50% czerwonej . 12.Wykonanie warstw konstrukcyjnych pod zatokę i zjazd a/warstwa z piasku-10 cm, b/warstwa dolna z kruszywa łamanego-15 cm, c/warstwa górna z kruszywa łamanego-8 cm , d/wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej grysowej -grubość warstwy 5 cm 13.Uzupełnienie pobocza /zaniżenie/ mieszanką mineralną 0-31,5 średnia grubość warstwy 30 cm .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.Wykażą , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ( w tym okresie) wykonał minimum -1.000,00 m? nawierzchni chodników o technologii jak w przedmiocie zamówienia lub technologii porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. 2.2.Dysponują do realizacji robót osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i ubezpieczenie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn.29-01-2004r (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wb wzoru zał. nr 2, 2.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych składa dokument lub dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19-05-2006r w sprawie dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605). 3.Doświadczenie zawodowe- wg wzoru zał. nr 3, przedłoży dokumenty potwierdzające, że wykonał minimum -1.000,00 m? nawierzchni chodników o technologii jak przedmiocie zamówienia lub technologii porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia , z podaniem daty, nazwy zamawiającego i adresu załączając dokumenty potwierdzające , że zostały wykonane z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 4.Załączy wg wzoru. zał. nr 4 wykaz imienny osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wskazana na kierownika budowy robót drogowych osoba winna posiadać uprawnienia budowlane dla branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia w/w przygotowania zawodowego do wykonania robót objętych zamówieniem należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia odpowiedniego samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku podania w wykazie osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia załączając w/w wymienione dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Przedłoży zaakceptowany Projekt umowy. 6.Załączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w ustawy. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie . 7.Złoży pisemne oświadczenie,że spełnienia warunki udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru zał.nr 1. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach