Przetargi.pl
Remont chodnika w m. Rościsławice w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika w m. Rościsławice w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr340 w miejscowości Rościsławice. 2 Lokalizacja robót . Remont chodnika ma być realizowany w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w m. Rościsławice ul.Główna km od 32+200 do 33+215 3. Zakres robót . całkowita powierzchnia remontowanego chodnika - 1289 m2 całkowita długość remontowanego chodnika - 1015 mb : W celu wykonania remontu nawierzchni chodnika należny zrealizować następujące prace: - opracowanie, zatwierdzenie i wyniesienie w terenie organizacji ruchu zastępczego dla planowanych robót, - rozbiórkę istniejącego krawężnika kamiennego z posegregowaniem materiału w celu ponownego wbudowania, - rozbiórkę istniejących krawężników betonowych, kamiennych, obrzeży betonowych i nawierzchni z kostki betonowej przy istniejącej zatoce autobusowej, - roboty ziemne korytowanie pod nawierzchnię chodnika zjazdów, pod ławę betonową, - karczowanie pniaków po wycince drzew, - ustawienie krawężników kamiennych z odzysku, - ustawienie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej, - ustawienie nowych obrzeży betonowych na ławie betonowej, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku, - wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej 0/31,5 pod chodnik i na zjazdach, - regulację wysokościową pokryw urządzeń podziemnych, - wykonanie nowej nawierzchni chodnika z mieszanki bitumicznej AC 8 S - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w zatoce autobusowej, - wykonanie naprawy i budowy nowych przepustów rurowych na istniejącym rowie przydrożnym, - naprawa ścianek czołowych na istniejących przepustach, - renowacje istniejącego rowu przydrożnego z uzupełnieniem skarp, - umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi Meba i ściekami betonowymi, - wykonanie ścieków pod chodnikowych do odprowadzenia wody z jezdni do rowu, - ustawienie poręczy rurowych U-12a od strony rowu, - wykonaniu remontu nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną wzdłuż wymienianego krawężnika, Ilość prac koniecznych do wykonania zadania zawiera przedmiar robót. 4.Ogólne wymagania do wykonania zadania. Roboty powinny być zrealizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną. Wykonawca w cenie oferty uwzględni opracowanie i wyniesienie w terenie projektu organizacji ruchu zastępczego. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego wykonanych robót oraz dostarczenie przy odbiorze robót geodezyjnej mapy powykonawczej. W trakcie realizacji robót, Wykonawca winien zapewnić mieszkańcom wjazd na posesje. Organizacja i koszty zaplecza budowy leżą po stronie Wykonawcy. Teren budowy po zrealizowaniu robót powinien zostać uprzątnięty, oznakowanie tymczasowe wprowadzone na okres realizacji prac powinno zostać zdemontowane. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach