Przetargi.pl
Remont chodnika w m. Rogóźno ul. Józefowska w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski o długości 0,400 km

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6381053, 6386639 , fax. 084 6386639
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    ul. Peowiaków 7 7
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6381053, 6386639, fax. 084 6386639
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika w m. Rogóźno ul. Józefowska w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski o długości 0,400 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1.Remont chodnika w m. Rogóźno ul. Józefowska w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski o długości 0,400 km . Zakres robót w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853 od km 49+683 do km 50+083 obejmuje : a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,400 km. b) Rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej regularnej na podsypce cementowo-piaskowej - 25,00 m2 c) Rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych gr. 4 cm ręcznie - 12,5 m2 d) Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 na podsypce piaskowej - 526,40 m2 e) Rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej - 774,40 m f) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika - 487,50 m2 g) Obrzeża betonowe o wymiarach 20X6 cm na podsypce piaskowej , spoiny wypełnione piaskiem - 650,00 m. h) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm (szara) na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 487,50 m2 i) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów - 540,50 m2 j) Krawężniki betonowe ułożone na płask o wymiarach 15x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 225,00 m k) Krawężniki betonowe wtopione ( oporniki) o wymiarach 12x25 cm na zjazdach bez ław na podsypce piaskowej - 320,00 m l)Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin ( kostka szara ) - 384,50 m2 m) Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin ( kostka kolor)- 88,00 m2 n) Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu z wyrównaniem i humusowaniem terenu z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm - 1372,00 m2 . 2.Wszystkie prace zostaną wykonane bez zmiany szerokości i lokalizacji nawierzchni chodnika .3. Uprzątnięcie i utylizacja materiału robiórkowego należy do wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie dostarczonego przez zamawiającego projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 5.Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego .6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wyklazać , że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ). Wartość zamówienia wynosi 114 748,68 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1000,00 zł .2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych .3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert .4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty .5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert .Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art, 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. w myśl art 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. nr 72 poz. 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty ,że spełniają następujace warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji . 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobą przewidzianą do realizacji robót budowlanych , posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej / jedna osoba/.Wskazana osoba winna posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej , lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do wykonania zamówienia .2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej woim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie . 3. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób : spełnia warunki lub nie spełnia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty : 1) Dokument uprawniający do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert . 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 2 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówien publicznych . 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie / minimum jeden dokument/. 4) Wykaz osób , przewidywanych do realizacji zamówienia , ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności zawierający informacje o : dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej ,kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności drogowej , kserokopia aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorzadu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do jej udostępnienia .2. Ponadto wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium 2) Ofertę przetargową 3) Kosztorys ofertowy 4) Wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach