Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 896 421 762
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Grunwaldzka
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 6462414, fax. 896 421 762
REGON: 51075119000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika w m. Jarnołtowo- część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. „Remont chodnika w m. Jarnołtowo- część II” 2. Opis istniejącego stanu technicznego: Droga powiatowa Nr 1207N i 1209N klasy L, długość odcinka 0,670 km, Chodnik o nawierzchni gruntowej w złym stanie technicznym. W ciągu drogi powiatowej znajdują się zjazdy do posesji, na pola uprawne i na działki będące drogami wewnętrznymi. 3. Zakres prac zamówienia podstawowego: - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej, - wykonanie poszerzeń na łukach z kostki kamiennej, - wykonanie elementów odwodnienia: remont przepustu, ścieków skarpowych, - wykonanie umocnień płytami ażurowymi i kamieniem na zaprawie - ustawienie elementów bezpieczeństwa 4. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt; g) Wykonawca odbierze transportem własnym materiały: obrzeża betonowe, krawężniki, opornik, kostki Polbruk z bazy firmy POLBRUK, do odbioru przedmiotowych materiałów Wykonawca otrzyma od Zamawiającego stosowne upoważnienie. Wykonawca przy odbiorze materiałów zobowiązany jest uiścić w firmie POLBRUK kaucję za palety w kwocie 30,00 zł netto/szt., kaucja zostanie zwrócona Wykonawcy przy zwrocie palet. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040, 1043 i 1495). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór- zał. nr 1 do siwz), 2) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy – zał. Nr 1a, 3) oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- udzielonego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi gminnej w Kadynach na działkach nr 330, 323, 325
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1618N– etap I
Dodano: 2024-04-12 - Budowa dróg wewnętrznych i zatok postojowych na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku
Dodano: 2024-03-25 - „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo”
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja dróg w Sorkwitach i w Rybnie Gmina Sorkwity. Przebudowa ulic: Kwiatowej, Ogrodowej, Rybackiej i Zamkowej
Dodano: 2024-03-17 - Modernizacja dróg w Sorkwitach i w Rybnie Gmina Sorkwity. Przebudowa ulic: Kwiatowej, Ogrodowej, Rybackiej i Zamkowej
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1618N– etap I
Dodano: 2024-02-12 - Budowa chodnika w ciągu ulicy Leśnej w ramach przebudowy drogi powiatowej Nr 1448N w msc. Łęgajny
Dodano: 2023-12-29 - „Budowa drogi leśnej o nawierzchni żwirowej wraz z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi na działkach nr 327/1, 326/3, 282, 281 obr. Budwiecie, gmina Dubeninki”
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1376N w m. Bartąg
Dodano: 2023-12-28