Przetargi.pl
Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2920E Budziszewice - Jeżów w m. Węgrzynowice

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki Samorządowe=>Wykaz jednostek=> Zarząd Dróg
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2920E Budziszewice - Jeżów w m. Węgrzynowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2920E Budziszewice - Jeżów w m. Węgrzynowice na odcinku o długości 430 m. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Is
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji zgodnie z pkt IV.2 SIWZ 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada w dyspozycji następujący potencjał sprzętowy zgodnie z pkt IV.3 SIWZ. 4. Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności - zrealizowanie w okresie ubiegłych 5 lat na drogach publicznych minimum 1000 m2 robót nawierzchniowych z kostki betonowej. Nie wymaga się dołączania referencji. Roboty o innym charakterze nie będą brane pod uwagę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty (stanowiącej załącznik nr 2) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 2. Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (w tym poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z pkt. IV.2 SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do oferty. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, z udokumentowaniem jego posiadania (umowy najmu, dzierżawy), zgodnie z pkt. IV.3. SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z pkt. IV.4 SIWZ(z podaniem ich wartości, miejsca i daty wykonania). Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do oferty 6. Oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 6 do Specyfikacji. 7. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl ! Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg...
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach