Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg
- Adres: 42612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 854 862 , fax. 322 854 862
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
ul. Pyskowicka 54
42612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 322 854 862, fax. 322 854 862 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika przy w ciągu ulicy Głównej w Krupskim Młynie na odcinku od przejścia dla pieszych do skrzyżowania z ulicą 1 - Maja - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie chodnika przy w ciągu ulicy Głównej w Krupskim Młynie na odcinku od przejścia dla pieszych do skrzyżowania z ulicą 1 - Maja. Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę Wykonawcy składa się: -Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. -Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. -Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT). -Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z treścią na Załączniku nr 1 do SIWZ. -Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. -Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. -Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną zgodnie z wymaganiami SIWZ. -Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. -Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznym pismem nieścieralnym atramentem. -Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. -Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. -Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. -Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. -Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
Dodano: 2024-06-10 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum Gminy Mierzęcice
Dodano: 2024-05-24 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
Dodano: 2024-04-30 - Modernizacja ulic bocznych od ulicy Wczasowej - etap I
Dodano: 2024-04-04 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach
Dodano: 2024-04-02 - Budowa chodnika wraz z odwodnieniem ulicy Korczaka w Kłobucku
Dodano: 2023-11-15 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Pyskowicach i w Paniówkach – część I
Dodano: 2023-10-19 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Pyskowicach i w Paniówkach – część II
Dodano: 2023-10-17 - Remont dróg powiatowych Nr 2918S i 2960S oraz remont chodnika przy drodze powiatowej Nr 2991S - I
Dodano: 2023-08-28 - Rozbudowa drogi publicznej nr 490018S („Kościelna”) w sołectwie Jasienica poprzez budowę chodnika
Dodano: 2023-03-30