Gmina Starachowice ogłasza przetarg
- Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2748811 , fax. 041 2743057
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
ul. Radomska 45 45
27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2748811, fax. 041 2743057
REGON: 00051618100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika przy ul. Sportowej w Starachowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika przy ul. Sportowej na odcinku pomiędzy ul. Stawową a ul Radomską (długość 211,6 mb, szerokość zmienna), poprzez wymianę płytek chodnikowych na nawierzchnię z kostki betonowej. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 roboty w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej betonowej (np. parkingi, chodniki, drogi) o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1) Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wymagane jest wykazanie minimum 1 roboty w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej betonowej (np. parkingi, chodniki, drogi) o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. b) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=72812
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kotuszowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej Jakubowice - Ksawerów nr 321005T od km 0+000 do km 0+570, długości 570 m
Dodano: 2016-07-27 - Remont dróg na terenie gminy Busko-Zdrój - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej WOLICA przez wieś nr 321068T, od km 0 + 400 do km 0 + 780, długości 380 m
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1)
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej nr 357066T Ksany - Bzików od km 0+000 do km 0+570 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2016 roku
Dodano: 2016-07-21 - Remont drogi gminnej 402013T Kostrzeszyn - Górki Kostrzeszyńskie dł. 1600 mb od km 0+000 do km 0+270; od km 0+380 do km 1+075; od km 1+635 do km 2+270
Dodano: 2016-07-21 - Budowa miejsc postojowych przy ul. Skalistej
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ NR 19 W LEŚNICTWIE OSTOJÓW NR INW. 220/677; numer postępowania SA.270.2.3.2016
Dodano: 2016-07-19 - Remont drogi gminnej nr ewid. 0218W Podlesie - Wysoki Średnie dz. 484 od km 0+500 do km 1+300 - uszkodzonej przez deszcz nawalny, który wystąpił w dniach 25-26 lipca 2015.
Dodano: 2016-07-18