Przetargi.pl
Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 5485P Sarnowa - Stwolno w m. Sikorzyn na długości 283 mb

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Podmiejska 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5453474
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Podmiejska 10 10
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5453474
    REGON: 41110357800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 5485P Sarnowa - Stwolno w m. Sikorzyn na długości 283 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 5485P Sarnowa - Stwolno w m. Sikorzyn na długości 283 mb Zakres prac obejmuje: * rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych, oraz podbudowy z tłucznia, * wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, * wykonanie koryta pod chodniki i zjazdy, oraz na poszerzeniu jezdni, * wykonanie wykopów i podłoża pod kanały z rur PVC, * ustawienie studni rewizyjnych z kręgów betonowych, * ustawienie studzienek kanalizacyjnych, * ustawienie krawężników betonowych wystających i na płask, * wykonanie w-wy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, * wykonanie w-wy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm, * wykonanie wiązań międzywarstwowych z emulsji, * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (w-wa wiążąca gr. 5 cm, w-wa ścieralna gr. 6 cm), * zasypanie wykopów, * ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6x100 cm, * ułożenie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, * wykonanie podbudowy betonowej gr. 10 cm na wjazdach, * ułożenie wjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, * regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. Zgodnie z SST n-ry: D-00.00.00, D-01.01.01.11, D-01.02.04.27, D-01.02.04.28, D-02.01.01.12, D-02.01.01.22, D-03.02.01.70, D-04.01.01.11, D-04.02.01.11, D-04.04.02.11, D-08.02.02.11, D-08.03.01.12, D-08.04.01.32, D-08.04.01.50
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru- oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 2) Sytuacja podmiotowa Wykonawcy - wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3) Warunki gwarancji - wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace na czas minimum 24 miesiące od daty odbioru tych prac 4) Zatrudnienie i kwalifikacje pracowników - wykonawca musi mieć do dyspozycji personel mający kwalifikacje do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami 5) Zdolność ekonomiczna i finansowa- wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Akceptacja warunków umowy- oferent parafuje wszystkie strony umowy jako znak akceptacji warunków w niej zawartych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - wypełniony formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy- wypełniony kosztorys ofertowy Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne elementy zamówienia 3) Oświadczenie z art.22 ust. 1 pkt. 1-3 i art.24 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy 4) Wykaz personelu - wykaz kadry ze wskazaniem kierownika budowy i jego doświadczeniem (załączyć odpis stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy) i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) 5) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7) Wzór umowy - oferent parafuje wszystkie strony umowy jako znak akceptacji warunków w niej zawartych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach