Przetargi.pl
Remont chodnika i pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
    REGON: 19168726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika i pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont chodnika i pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin. Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia stanowi niniejszy opis oraz załączniki jako oddzielne opracowanie: Załącznik nr 1 : Mapa z zaznaczonym zakresem wykonania zadania Załącznik nr 2: Specyfikacje techniczne Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. 2. Zakres wykonania zadania obejmuje: a. Remont chodnika wraz ze zjazdami w ciągu drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin- na odcinku o długości ok. 180 mb i szerokości 1,0 m. Chodnik przewidziany do remontu jest bezpośrednio przyległy do jezdni, posiada nawierzchnię z płytek betonowych, w ciągu chodnika znajdują się dwa zjazdy przeznaczone do remontu. Zarówno chodnik jak i zjazdy są w złym stanie technicznym. • Zadanie będzie polegało na wymianie nawierzchni chodnika na kostkę betonową. • Zjazd przy posesji nr 14 należy wyremontować- wymienić nawierzchnię na kostkę betonową. • Część chodnika i zjazdu wykonanego z kostki betonowej, znajdującego się przy posesji nr 12 należy wyremontować za pomocą tylko wymiany krawężnika (na wjeździe- wtopiony). • Na całej długości remontowanego chodnika i zjazdów należy wymienić krawężnik na nowy. • Zadanie polega również na wykonaniu remontu studni znajdującej się w ciągu chodnika (wymiana włazu kanalizacyjnego, pokrywy, wstawienie wpustu krawężnikowo- jezdniowego, połączenie studni rurą kanalizacyjną). Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania konstrukcji remontowanych nawierzchni znajdują się poniżej. Lokalizacja i zakres zadania wskazane są na załączonej do SIWZ mapce. Konstrukcja remontowanych nawierzchni: Konstrukcja chodnika: • Wymiana nawierzchni chodnika na kostkę betonową fazową 20x10 cm o grubości 6 cm, w kolorze szarym • Podsypka cementowo piaskowa 5 cm, • Kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm= 1,5 MPa o grubości 10 cm jako wzmocnienie podłoża, • Zagęszczone podłoże gruntowe, • Od strony jezdni należy wymienić krawężnik drogowy. Konstrukcja zjazdu przy posesji nr 14: • Wymiana nawierzchni na kostkę betonową fazową 20x10 cm o grubości 8 cm, w kolorze szarym, • Podsypka cementowo piaskowa gr. 5 cm, • Kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm= 2,5 MPa grubości 20 cm jako podbudowa zasadnicza, • Kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm= 1,5 MPa grubości 10 cm jako wzmocnienie podłoża, • Zagęszczone podłoże gruntowe, • Zjazd przy krawędziach należy wykończyć krawężnikiem zatopionym od strony jezdni oraz obrzeżem. Podstawowe czynności wykonania chodnika zostały określone załączonej do SIWZ Specyfikacji Technicznej: D-08.02.02 CHODNIKI b. Wykonanie utwardzenia pobocza drogi powiatowej nr 2414G w m. Koźmin na długości ok. 60 mb o szerokości ok. 1,5 mb -w granicach pasa drogowego. Konstrukcja chodnika: • Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej fazowej 20x10 cm o grubości 6 cm, w kolorze szarym • Podsypka cementowo piaskowa 5 cm, • Kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm= 1,5 MPa o grubości 10 cm jako wzmocnienie podłoża, • Zagęszczone podłoże gruntowe, • Od strony jezdni należy wbudować krawężnik drogowy, a od drugiej strony obrzeża. • Na długości ok. 20 mb należy wbudować bariery U-12a (ocynk) wraz z murem oporowym typu L o wymiarach 80/50 cm. W kosztach wykonania zadania należy uwzględnić karczowanie dwóch pni drzew które występują w miejscu planowanego utwardzenia pobocza. Dodatkowe uwagi: • Wypełnienie przerw pomiędzy jezdnią, a krawężnikiem należy wykonać masą bitumiczną. Nie dopuszczamy uzupełnienia betonem. • Wszystkie materiały pozostałe z demontażu (płyty, krawężniki) należy przekazać do Gminy Skarszewy (złożyć na paletach w uzgodnionym miejscu w pobliżu remontowanego chodnika). • W kosztach należy uwzględnić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną części zadania- tj. utwardzonego pobocza wraz z dokumentem potwierdzającym jego złożenie do właściwego ośrodka geodezji. 3. Wykonawca opracuje na własny koszt PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU na czas robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca na własny koszt oznakuje miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Starogardzkiego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca na własny koszt: wybuduje, będzie utrzymywał oraz rozbierze tymczasową organizacji ruchu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych 6. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia w ramach wynagrodzenia umownego odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową, tj. do dnia odbioru tych robót. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: Odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 7. Okres gwarancji przedmiotu umowy wynosi minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 8. Termin wykonania robót: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 12 tygodni od dnia przekazania placu budowy. Minimalny termin realizacji wynosi 8 tygodni od daty dnia przekazania placu budowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert Termin realizacji. 9. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu robót związanych z realizacją: - robót przygotowawczych, - nawierzchni - elementów ulic były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale I i V SIWZ i dotyczą w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Zamawiający nie określa żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierownika budowy/robót. Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą kierowanie robotami budowlanymi może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. 11. Konieczne jest dokonanie przez Wykonawcę wizji w terenie w celu zapoznania się z terenem i zakresem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym o/ Starogard Gdański nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie składających ofertę wadium w innej formie niż pieniądz, gwarancja/poręczenie winno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo.2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty 3)Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86 ust.5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej sporządzonego zgodnie z treścią formularza zmieszczonego w Rozdziale II SIWZ 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach, lub sytuacji innych podmiotów, musi przedstawić Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach