Przetargi.pl
Remont chodnika i nawierzchni placów na terenie PSzP , w Starym Kisielinie

Publiczna Szkoła Podstawowa, Stary Kisielin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-002 Stary Kisielin, ul. Szkolna 14
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 320 96 53 , fax. 068 320 96 53
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa, Stary Kisielin
    ul. Szkolna 14 14
    66-002 Stary Kisielin, woj. lubuskie
    tel. 068 320 96 53, fax. 068 320 96 53
    REGON: 97077815100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.kisielin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika i nawierzchni placów na terenie PSzP , w Starym Kisielinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Powierzchnia robót drogowych nawierzchniowych : 751,80m2 roboty rozbiórkowe częściowe istniejącej nawierzchni betonowej roboty rozbiórkowe obrzeży betonowych 30x8 cm roboty ziemne; korytowanie podłoża; wykonanie podbudowy pod plac z kruszywa łamanego gr.15 cm i podsypki piaskowej i cementowo - piaskowej pod chodniki - montaż obrzeży 20x6 i 30x8 cm ułożenie nawierzchni placów z kostki betonowej szarej gr.8 cm ułożenie nawierzchni chodników z kostki gr.6 cm kolorowej 2. Przykrycie studzienek piwnicznych doświetlających poliwęglanem - 34,30 m2 3. Montaż balustrad ochronnych stalowych o wysokości 80 cm na murkach z cegły - 36,20 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. B.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. C.Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. D.Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. E.Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. F.Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości. G.Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 robota odpowiadająca przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2, co potwierdzą odpowiednim dokumentem stwierdzającym jej należyte wykonanie), c)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia i oświadczeniami o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia (min. 1 osoba). Kadra kierownicza musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia w zakresie robót budowlanych lub bez ograniczeń zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 Prawa budowlanego), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. d)Oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f)Zaakceptowany projekt umowy (lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy) oraz uproszczony kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola.kisielin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach