Przetargi.pl
Remont budynku zaplecza basenu w Zespole Szkół w Węglowicach.

Gmina Wręczyca Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-130 Wręczyca Wielka, ul. Henryka Sienkiewicza 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3170245 , fax. 034 3170215
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wręczyca Wielka
    ul. Henryka Sienkiewicza 1 1
    42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie
    tel. 034 3170245, fax. 034 3170215
    REGON: 00055130300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku zaplecza basenu w Zespole Szkół w Węglowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie zamówienia przewiduje się: a) wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej zgodnie z zestawieniem oraz modernizacja wentylacji, b) remont pomieszczeń połączony z wymianą instalacji oraz ocieplenie podłóg, c) remont sanitariatów oraz łazienek, d) demontaż istniejących urządzeń a następnie wykonanie kotłowni z elektrycznym kotłem dla celów centralnego ogrzewania i c.w.u., e) demontaż instalacji wodnej i montaż nowej instalacji wody zimnej i ciepłej oraz cyrkulacji, demontaż rurociągów kanalizacyjnych i montaż nowych oraz armatury, montaż nowych rurociągów i grzejników, f) wymiana instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości min. 100 000 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku 2): a) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do siwz), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących wykonania co najmniej 3 robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości min. 100 000 zł brutto. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budynku, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty z w/w wykazu zostały wykonane należycie, np. referencje. - Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). UWAGA: ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 9 wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. b) Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach