Gmina Trzciana ogłasza przetarg
- Adres: 32-733 Trzciana, Trzciana
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 648 44 20 , fax. 14 613 63 01
- Data zamieszczenia: 2020-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciana
Trzciana 302
32-733 Trzciana, woj. małopolskie
tel. 14 648 44 20, fax. 14 613 63 01
REGON: 85166064800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku z przeznaczeniem na Gminny Inkubator Przedsiębiorczości. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku z przeznaczeniem na Gminny Inkubator Przedsiębiorczości. Inwestycja zrealizowana będzie na działce 902/2 w miejscowości Trzciana, Gmina Trzciana. Budynek jest wolnostojący. Podstawowe parametry obiektu: powierzchnia zabudowy- 272,76m2, liczba kondygnacji- 1, wysokość obiektu - 4,05 m. Ogólna charakterystyka robót. Remont budynku obejmie: demontaże i rozbiórki, osadzenie nadproży stalowych, roboty murowe i tynki, wykończenie ścian i sufitów, prace wykończeniowe i malarskie, warstwy posadzkowe, stolarka okienna i drzwiowa aluminiowa, elewacja, pokrycie dachowe z obróbkami, drenaż opaskowy, zagospodarowanie terenu, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne. W ramach zamówienia wykonana zostanie także sieć LAN, monitoring CCTV, instalacja fotowoltaiczna. Ogrzewanie i chłodzenie budynku zapewnione będzie za pomocą pompy ciepła. Instalacja ciepłej wody zasilana będzie przy pomocy paneli fotowoltaicznych. Budynek wyposażony zostanie w przeciwwłamaniowa instalację alarmową. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SIWZ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót są materiałem pomocniczym w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4.000,00 zł /słownie/ cztery tysiące złotych. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: BSR/O Trzciana nr konta: 52 8589 0006 0030 0780 0202 0177. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) kosztorysy ofertowe, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie Klubu Seniora w budynku przy ul. Metalowców 10 w Andrychowie
Dodano: 2024-03-27 - Remont zabytkowego budynku Liceum Katolickiego w Brzesku stanowiącego własność Powiatu Brzeskiego – etap 1
Dodano: 2024-02-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania zabytkowego budynku pałacu w Porębie Wielkiej na potrzeby dziennego domu pobytu dla osób starszych - etap I
Dodano: 2024-02-21 - Remont korytarza i klatki schodowej w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Harbutowicach – II etap
Dodano: 2023-12-27 - Modernizacja Domu Ludowego w Otfinowie oraz kuchni w budynku OSP w Niecieczy
Dodano: 2023-11-21 - Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark
Dodano: 2023-11-03 - Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark
Dodano: 2023-11-03 - Modernizacja energetyczna budynków na terenie Gminy Tymbark
Dodano: 2023-11-03 - Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
Dodano: 2023-10-31 - Remont 8 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 8 części. (56/2023)
Dodano: 2023-10-24