Przetargi.pl
Remont budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania i adaptacją poddasza na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków” – III postępowanie

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania i adaptacją poddasza na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków” – III postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Remont budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania i adaptacją poddasza na cele Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu „Zagłębiowski Park Linearny – rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Sławków – III postępowanie”, realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, Działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, Poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej – tryb pozakonkursowy. Budynek, którego dotyczy zamówienie znajduje się w Sławkowie, Rynek 9 (Dział Kultury Dawnej) Budynek wpisany jest do rejestru zabytków prowadzonego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A1265/81 w dniu 23.09.1981 r. 2. Zakres projektu obejmuje m.in.: remont ze zmianą sposobu użytkowania poddasza w budynku MOK na potrzeby Sławkowskiego Centrum Edukacji Ekologicznej. Podział funkcjonalny przewiduje następujący sposób zagospodarowania poszczególnych kondygnacji: - parter – w części budynku od strony wewnętrznego dziedzińca – wc dla osób niepełnosprawnych, kotłownia, biuro, centrum edukacji ekologicznej; - poddasze – powierzchnie wystawiennicze, wielofunkcyjne pracownie multimedialne i plastyczne. 3. Szczegółowy zakres robót określa: a) projekt budowlano - wykonawczy, stanowiący załączniki nr 12 do SIWZ, z którego wyłączone są następujące elementy (wskazane poniżej wyłączenia nie są one objęte niniejszym postępowaniem): ‒ W Załączniku nr 12 Projekt wykonawczy, w folderze architektura wyłączenie pliku pn.: 05.19 ZESTAWIENIE MEBLI pom. 2.3 (zaplecze kuchenne).pdf ‒ W Załączniku nr 12 Projekt wykonawczy, w folderze architektura, w folderze aranżacja wnętrz wyłączenie pliku pn.: 05.19 ZESTAWIENIE MEBLI pom. 2.3 (zaplecze kuchenne).pdf oraz pliku 05.19 ZESTAWIENIE MEBLI poddasze.pdf z wyjątkiem pozycji nr 4 - ŻAGIEL PRZECIWSŁONECZNY b) przedmiary robót stanowiące załączniki nr 10 do SIWZ (spełnia funkcję pomocniczą):, -DKD przedmiar MOK SŁAWKÓW KNR - INSTALACJE SANITARNE 2019.pdf – do wykonania w całości -DKD przedmiar - INSTALACJE ELEKTRYCZNE 2019.pdf – do wykonania w całości -05.19 DKD Sławków przedmiar.pdf z którego wyłączone są następujące elementy (wskazane wyłączenia nie są one objęte niniejszym postępowaniem): – wyłączenie pozycji: od 61 do 63, od 202 do 205, od 206 do 215, od 216 do 250. Ponadto dodatkowo uzupełnia się przedmiar w punkcie 46 o następujący opis: (uzupełnienie opisu w pozycji 46 przedmiaru): uzupełnienie kolorystyki elewacji – przewiduje się wykonanie malowania elewacji farbami mineralnymi, krzemianowymi w I grupie kolorystycznej (odcień jasnoszary, stare wapno). Szczegółowa kolorystyka zostanie ustalona komisyjnie z udziałem z przedstawiciela Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załączniki nr 11 do SIWZ. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat na wykonane roboty, wbudowane materiały, wyposażenie od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót. Rękojmia będzie zgodna z okresem gwarancji. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji są przeglądy gwarancyjne (w częstotliwości określonej przez Wykonawcę tj. jeden przegląd lub więcej) obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wartości tych przeglądów w cenie ryczałtowej określonej w ofercie. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami) oraz dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. 36 1910 1048 2106 2329 6190 0005 W tytule przelewu należy umieścić opis: Wpłata wadium nr sprawy ZZ.II.271.14.2019 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. W przypadku dołączenia do oferty zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 A i 2 B do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Pzp), Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. dowód wniesienia wadium dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach