Przetargi.pl
Remont budynku Willa nr 3

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 02903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 946 359 , fax. 226 946 076
  • Data zamieszczenia: 2016-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    ul. Powsińska
    02903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 946 359, fax. 226 946 076
    REGON: 1226172500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Willa nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Willa nr 3 na terenie Zespołu Rezydencjalnego PARKOWA w Warszawie przy ul. Belwederskiej 46/50. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane w istniejącym budynku Willi nr 3 polegające na remoncie pomieszczeń w szczególności: 1)W zakresie robót w branży budowlanej wchodzi: a)wymiana pokrycia dachowego z papy, b)naprawa obróbek blacharskich z miedzi, c)remont kominów z wykonaniem nowych czapek kominowych, d)remont odwodnienia i izolacji przeciwwodnej tarasu nad wejściami głównymi do budynku, e)wymiana ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją, f)wykonanie gładzi i malowanie ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń, g)wymiana posadzek na wysokiej jakości wykładzinę hotelową i gres w pomieszczeniach łazienek, h)renowacja schodów drewnianych, tralek i pochwytów, i)renowacja drzwi wewnętrznych i ewentualnie wykonanie nowych skrzydeł drzwi w stylistyce odpowiadającej istniejących, j)renowacja okładziny kamiennej kominka i kamiennych parapetów, k)ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach łazienek, 2)W zakresie robót w branży sanitarnej wchodzi: a)częściowa wymiana pionów kanalizacyjnych i podejść do urządzeń sanitarnych, b)demontaż starej i montaż nowej armatury i ceramiki łazienkowej, 3)W zakres robót w branży elektrycznej wchodzi: a)wymiana nadziemnej instalacji odgromowej z zastosowaniem drutu stalowego ocynkowanego ø 8, b)wymiana instalacji elektrycznych wewnętrznych gniazd i oświetlenia wraz z osprzętem, c)wymiana tablic elektrycznych piętrowych, rozdzielni głównej z SZR oraz ich wlz, d)wymiany instalacji teletechnicznych RTV oraz telefoniczno-komputerowej, e)demontaż w ograniczonym zakresie instalacji teletechnicznych łączności specjalnej, f)demontaż instalacji SSP. 4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5.Opisany powyżej zakres przedmiotu zamówienia jest częściowy w stosunku do zakresu określonego w załączonej dokumentacji projektowej. 6.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy na swój koszt (ujmie to w kosztach pośrednich), oraz wykona próby, pomiary, rozruch i regulację instalacji. 7. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotowego zamówienia zawarte zostały w SIWZ oraz załącznikach do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I.WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 22.000 zł, słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych. II.FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1.Pieniądzu, 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.Gwarancjach bankowych, 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). III.TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1.Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Centrum Usług Wspólnych w: Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta: 51 1130 1017 0020 1466 4390 0001. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4.Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – nr zamówienia – Remont budynku Willa nr 3 lub w inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy. 5.Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Centrum Usług Wspólnych. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 6.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. IV.ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej – wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach