17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
- Data zamieszczenia: 2014-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. 4 Marca
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku wielofunkcyjnego nr 13 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 11/WOG/RB/Infrastr./14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są remont budynku wielofunkcyjnego nr 13 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w kompleksie koszarowym w Koszalinie realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Zakres robót remontowych obejmuje: skucie elementów betonowych, wywóz gruzu i elementów z rozbiórki, uporządkowanie terenu, rozbiórka chodników; demontaż parapetów zewnętrznych; rozbiórka pokrycia dachu w części ujętej do remontu; pokrycia dachu w części remontowanej blacho dachówką; wymiana obróbek blacharskich, pasów nadrynnowych; demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych, z uzupełnieniem w urządzenia do czyszczenia i z zabezpieczeniem rynien w odpowiednie zbiorniczki zamontowane na odpływach rynien; wymiana parapetów zewnętrznych we wszystkich oknach - kolor brąz; szpachlowanie ścian zewnętrznych klejem z zatopieniem siatki zbrojącej , malowanie dwukrotne ścian elewacji farbami fasadowymi z zachowaniem podanych kolorów; wymiana słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami oraz lampami; montaż i demontaż rusztowań rurowych przyściennych do wymaganej wysokości, zgodnie z przepisami bhp; naprawa nawierzchni chodników przy budynku; wykonanie nawierzchni parkingowych przy budynku; wywóz gruzu i uporządkowanie terenu budowy; wykonanie instalacji odwadniającej budynku; odbudowa muru kamiennego przy budynku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 - Przedmiar robót. Załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik nr 3 - Rysunki i szkice. Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o zestawienie robót określone w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek nr 13 w kompleksie koszarowym w Koszalinie, ul. 4 - go Marca. 5. Informacja o Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji odebranych robót budowlanych. 6. Informacja o wizji lokalnej: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wadium w wysokości - 7316,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 656001Z zlokalizowanej na ul. Energetyków w Drawnie
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie remontu pomieszczeń budynku nr 1 w Chlebowie; budynku nr 28 przy ul. Szklanej i budynku nr 3 przy ul. Metalowej 39, zlokalizowanych w m. Szczecin Podjuchy
Dodano: 2016-07-22 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bolesława Chrobrego 27a w Choszcznie
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa nawierzchni zjazdów w drodze gminnej oraz budowa chodnika w Święciechowie, gmina Drawno
Dodano: 2016-07-18 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pokrycia dachowego na budynku kompleksu rehabilitacyjnego w policach ul. Janusza Korczaka 41
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 656008Z ul. Leśnej w Drawnie
Dodano: 2016-07-13 - II - Zagospodarowanie terenu przy ul. Bałtyckiej i Wiślanej w Szczecinie - II etap.
Dodano: 2016-07-08 - Rozbiórka budynku położonego w Koszalinie przy ul. Jana z Kolna 10
Dodano: 2016-07-08 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bolesława Chrobrego 27a w Choszcznie
Dodano: 2016-07-04 - Remont nabrzeży basenu sportowego w Punkcie Bazowania w Kołobrzegu realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 57/WOG/RB/Infrastr./16
Dodano: 2016-06-30