Przetargi.pl
Remont budynku warsztatu mechanicznego położonego przy siedzibie Nadleśnictwa Dwukoły.

Nadleśnictwo Dwukoły ogłasza przetarg

  • Adres: 13240 Iłowo-Osada,
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 236 541 461
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dwukoły
    13240 Iłowo-Osada
    tel. 236 541 461
    REGON: 13001440600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/dwukoly
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dwukoły

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku warsztatu mechanicznego położonego przy siedzibie Nadleśnictwa Dwukoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku warsztatu mechanicznego przy siedzibie nadleśnictwa. Roboty murarskie: - demontaż wszystkich okien metalowych i drewnianych oraz drzwi wewnętrznych i wrót, - zamurowanie otworu wrót oraz zmniejszenie części otworów okiennych. Pokrycie dachu: - rozebranie istniejącego pokrycia papowego wraz z rynnami, rurami spustowymi oraz obróbkami blacharskimi, - oczyszczenie podłoża betonowego i usuniecie ubytków w betonie, zagruntowanie podłoża roztworem bitumicznym, - wykonanie ocieplenia dachu – ułożenie płyt styropianu samogasnącego EPS 100 o grubości 10 cm oklejonych dwustronnie papą podkładową na kleju bitumicznym lub poliuretanowym, - wykonanie pokrycia z 2 warstw papy zgrzewalnej wraz z rynnami, rurami spustowymi, obróbkami blacharskimi. Okna i drzwi: - osadzenie okien jednoramowych 2 x szkolnych, drzwi, wrót o konstrukcji drewnianej zgodnie z projektem. Posadzki: - zasypanie kanału przeglądowego, - posadzka cementowa o grubości 4 cm zatarta na ostro na istniejącym podłożu. Roboty tynkarskie: - naprawa istniejących tynków ścian i wykonanie narzutu kat. II, - uzupełnienie ubytków w powierzchni sufitów i wykonanie tynków kat. II. Roboty malarskie: - malowanie 2x ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. Elewacja budynku: - naprawa i uzupełnienie istniejących tynków zewnętrznych i malowanie 2x farbami emulsyjnymi. Remont instalacji elektrycznych: - demontaż instalacji elektrycznej i odgromowej - wewnętrzne linie zasilające, - tablice rozdzielcze, - instalacja oświetleniowa, - instalacja gniazd wtykowych, - instalacja odgromowa. Zmiana sposobu ogrzewania budynku: - demontaż istniejącego c.o. - instalacja c. o. – nagrzewnice wentylatorowe. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został szczegółowo w przedmiarach robót, które stanowią element pomocniczy do kalkulacji ceny i opisach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej SIWZ. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi uprzątnięcie placu budowy, wywóz i utylizacja odpadów i materiałów rozbiórkowych. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00, słownie: cztery tysiące złotych 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP nr 36 1020 1592 0000 2902 0012 0527 z adnotacją „Wadium na przetarg – Remont budynku warsztatu mechanicznego położonego przy siedzibie Nadleśnictwa Dwukoły”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) w terminie do 06.09.2018 do godz. 9.00 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2). Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – załącznik nr do SIWZ 7; 3). Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy wraz z kartą gwarancyjną – załącznik nr 4 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach