Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Miejskiego w Miastku – II etap, pow. bytowski, woj. pomorskie

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77200 Miastko, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1
    77200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
    REGON: 52635700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Miejskiego w Miastku – II etap, pow. bytowski, woj. pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach kontynuacji remontu budynku Urzędu Miejskiego w Miastku w zakresie obejmującym korytarze na I i II piętrze, klatek schodowych (wejście na I, II i III piętro), pomieszczenia biurowe na parterze i na II piętrze, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych. 2. Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia opisuje się za pomocą: 2.1. Dokumentacji projektowej składającej się z części architektonicznej i elektrycznej obowiązujących w zakresie niniejszego postępowania; 2.2. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentacji obejmuje następujący rodzaj i zakres planowanych robót dotyczących pomieszczeń: nr 2, 5, 6, 36, 37 (rys. nr 2 - Rzut parteru); 1, 2, 31, 33 (rys. nr 3 - Rzut I piętra); 1, 3, 14, 15, 16 (rys. nr 4 - Rzut II piętra), nr 1 (rys. nr 5- Rzut poddasza) m.in.: 3.1. tynki i okładziny wewnętrzne: 1) uzupełnienie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach i stropach; 2) wykonanie gładzi jednowarstwowej o grubości 3 mm z gipsu szpachlowego na podłożu z tynku; 3) malowanie powierzchni ścian i sufitów; - w.w. roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową część architektoniczna w zakresie pomieszczeń nr 5, 6, 36, 37, klatki schodowej wg rys. nr 2 (Rzut parteru); pomieszczeń nr 2, 33, 31 (korytarze) wg rys. nr 3 (Rzut I piętra); pomieszczeń nr 14, 15, 16, klatka schodowa wg rys. nr 4 (Rzut II piętra) i (rys. nr 5- Rzut poddasza) 3.2. sufity podwieszane (profile stalowe, wypełnienie płyty z włókien mineralnych): 1) pom. nr 2 i 33 (rys. nr 3 - Rzut I piętra) 3.3. roboty posadzkowe – wykonanie podłóg wykończonych: 1) płytkami ceramicznymi (terrakota) a) pom. nr 2 i 33 (rys. nr 3 - Rzut I piętra) 2) wykładziną z tworzywa sztucznego (tarkett): a) pom. nr 31 i 16 (rys. nr 3 - Rzut I piętra; rys. nr 4 - Rzut II piętra),) 3.4. stolarka drzwiowa 1) wymiana drzwi wraz z ościeżnicami na: a) D1 – 16+1+4 szt, b) D4 – 1 szt., c) D5 – 1 szt., d) D6 – 1 szt.; 2) renowacja drzwi: a) drewniane pom nr 13 3) Wymiana skrzydła drzwiowego: a) D1 pełne na przeszklone - wg rys.: nr 2 - Rzut parteru; nr 3 - Rzut I piętra, 4 - Rzut II piętra. 3.5. roboty elektryczne: 1) montaż opraw świetlnych; 2) montaż obudowy tablic energetycznych; 3) układanie przewodów; 4) układanie rur winidurowych - w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówieniem – wg rys. nr 1, 3, 5, 6 - branża elektryczna. 3.6. roboty malarskie _-_wszystkie pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia 3.7. roboty izolacyjne - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych – wg rys. nr 1, 3, 5, 6 - z uwzględnieniem robót towarzyszących, pomocniczych i tymczasowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp zamawiający żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, oraz z 2015r., poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP nr 17 1020 2791 0000 7702 0258 4803. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku. 5. Z treści dokumentów stanowiących wniesione wadium poręczeń/gwarancji w pozostałych formach musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Wystawiony dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela instytucji wystawiającej. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści wystawionego dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 6. Dowód wniesienia wadium: 1) dla prawnie dopuszczonych form wymienionych w poz. 3. pkt 2-5 siwz (tj. za wyjątkiem formy pieniężnej) do oferty należy dołączyć oryginały właściwych dokumentów wniesionego wadium, 2) dla wadium wniesionego w pieniądzu – zaleca się dołączyć kserokopię dokonanego przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach