Gmina Baranów ogłasza przetarg
- Adres: 96-314 Baranów, ul. Armii Krajowej 87
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 46 858 13 50 , fax. 46 858 13 68
- Data zamieszczenia: 2012-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
ul. Armii Krajowej 87 87
96-314 Baranów, woj. mazowieckie
tel. 46 858 13 50, fax. 46 858 13 68
REGON: 75014783400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy w Baranowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na remoncie elewacji budynku Urzędu Gminy w Baranowie oraz pokrycia dachu budynku. Zakres robót przewiduje wykonanie elewacji w systemie BSO z wykonaniem tynku silikatowego, montaż elementów dekoracyjnych na elewacjach oraz żaluzji okiennych. Remontowi podlega również połać dachu w zakresie drobnych napraw szczelności, malowania pokrycia dachu oraz wymiany skorodowanych i zniszczonych części więźby dachowej/W zakresie robót zawierać się będzie: - montaż rusztowań - demontaż starych obróbek blacharskich rynien i rur spustowych - malowanie i uszczelnianie połaci dachu - wymianę uszkodzonych elementów dachu - wykonanie nowego rusztu pod podbitkę pcv - montaż podbitki - wykonanie elewacji styropianem gr 10cm wraz z przygotowaniem i naprawą podłoża - montaż profili elewacyjnych - montaż rolet zewnętrznych na parterze budynku - wymianę instalacji odgromowej - naprawę kominów wraz z ich udrożnieniem - roboty zabezpieczające Istniejąca część budynku jest w dobrym stanie technicznym co pozwala na prace adaptacyjne i roboty remontowe na obiekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze i projekcie technicznym załączonym do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453621002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-baranow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną