Urząd Gminy w Siedliszczu ogłasza przetarg
- Adres: 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna 15a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5692284 , fax. 082 5692202
- Data zamieszczenia: 2013-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siedliszczu
ul. Szpitalna 15a 15a
22-130 Siedliszcze, woj. lubelskie
tel. 082 5692284, fax. 082 5692202
REGON: 00055010800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedliszcze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy Siedliszcze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Remont schodów wejściowych. 2. Uszczelnienie i malowanie dachu. 3. Docieplenie ścian zewnętrznych. 4 Prace towarzyszące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed terminem otwarcia licytacji Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,- zł (pięć tysięcy zł) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy prawo zamówień publicznych - wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji zostaną poinformowani o konieczności złożenia wadium przed składaniem ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną