Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta oraz remont budynku Administracyjno-Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie w ramach projektu „Rewitalizacja miasta Warty etap II” w systemie zaprojektuj i wykonaj.

Gmina i Miasto Warta ogłasza przetarg

  • Adres: 98290 Warta, ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 294 001 , fax. 438 294 506
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Warta
    ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1
    98290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 438 294 001, fax. 438 294 506
    REGON: 73093454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://warta.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta oraz remont budynku Administracyjno-Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie w ramach projektu „Rewitalizacja miasta Warty etap II” w systemie zaprojektuj i wykonaj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    43.1 Przedmiot zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta oraz remont budynku Administracyjno-Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie w ramach projektu „Rewitalizacja miasta Warty etap II” w systemie zaprojektuj i wykonaj. 3.2 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj. 3.3 Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. 3.4 Zamówienie jest podzielone na dwie części: 3.4.1 Część I Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta obejmuje sporządzenie dokumentacji technicznej oraz wykonanie w oparciu o tą dokumentację robót budowlanych w tym: 3.4.1.1 Sporządzenie dokumentacji technicznej zgodnie z „Programem funkcjonalno-użytkowym” ( załącznik nr 9 do SIWZ) powinna obejmować w szczególności: 3.4.1.1.1 Wykonanie inwentaryzacji architektonicznej części zabytkowej i niezabytkowej budynku; 3.4.1.1.2 Wykonanie projektu budowlanego w/w zadania dotyczącego części zabytkowej budynku zgodnie z przepisami Rozporządzenie Ministra Infra-struktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129) oraz z Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462 ze zm.); 3.4.1.1.3 Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej części niezabytkowej. 3.4.1.1.4 Wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego do całości budynku, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013, poz.1129 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004, poz. 130, nr 1389); 3.4.1.1.5 Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.4.1.1.6 Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu Zamawiającego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do wydania pozwolenia dotyczącej części zabytkowej budynku. 3.4.1.1.7 Zgłoszenie robót do Starostwa części niezabytkowej budynku 3.4.1.1.8 W trakcie sporządzania dokumentacji Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania ostatecznego po wykonaniu dokumentacji. 3.4.1.1.9 Dokumentacja ma zostać sporządzona w formie papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do uzyskania pozwolenia i wykonania zamówienia. 3.4.1.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji. 3.4.1.3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.4.1.4 CPV część I – 45210000-2, 45261210-9, 45261320-3, 45421132-8, 45410000-4, 45442110-1, 74222100-1 3.4.2 Część II Remont budynku Administracyjno – Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie obejmuje sporządzenie dokumentacji technicznej oraz wykonanie w oparciu o tą dokumentację robót budowlanych w tym: 3.4.2.1 Sporządzenie dokumentacji technicznej zgodnie z „Programem funkcjonalno-użytkowym” ( załącznik nr 10 do SIWZ) powinna obejmować w szczególności: 3.4.2.1.1 Wykonanie inwentaryzacji architektonicznej; 3.4.2.1.2 Wykonanie dokumentacji technicznej; 3.4.2.1.3 Wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013, poz.1129 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004, poz. 130, nr 1389); 3.4.2.1.4 Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.4.2.1.5 Zgłoszenie robót do Starostwa; 3.4.2.1.6 W trakcie sporządzania dokumentacji Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania ostatecznego po wykonaniu dokumentacji. 3.4.2.1.7 Dokumentacja ma zostać sporządzona w formie papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do zgłoszenia i wykonania zamówienia. 3.4.1.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji. 3.4.1.3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.4.1.4 CPV część II – 45210000-2, 45261210-9, 45261320-3, 45410000-4, 45442110-1, 74222100-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.4.1 Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 7.4.2 Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; 7.4.3 Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 7.4.4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; 7.4.5 Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. (Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z ofertą. 7.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych 7.5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający, że: 7.5.1.1 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7.5.1.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 7.5.2 Dokument, o którym mowa w pkt 7.5.1.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a dokumenty, o których mowa w 7.5.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7.5.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.5.2 stosuje się odpowiednio. 7.5.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach