Przetargi.pl
Remont budynku szkoły w Świniarach.

Urząd Gminy w Drwini ogłasza przetarg

  • Adres: 32-709 Drwinia, Drwinia 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2817 153, 154 , fax. 012 2817 373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Drwini
    Drwinia 57 57
    32-709 Drwinia, woj. małopolskie
    tel. 012 2817 153, 154, fax. 012 2817 373
    REGON: 00053767400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku szkoły w Świniarach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Remont budynku szkoły w Świniarach na działce nr 173, Gmina Drwinia - obejmuje : roboty budowlane remontowe polegające na drenażu wokół budynku szkoły , izolacji ścian fundamentowych i wymianie pokrycia dachowego oraz roboty malarskie sal lekcyjnych i kotłowni. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wyżej przytoczonym opisem technicznym oraz przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - w przypadku wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należyta starannością co najmniej 1 zamówień o podobnym charakterze rodzaju, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. obejmujących : drenaż wokół budynków - wymiana pokryć dachowych, izolacje ścian fundamentowych, malowanie pomieszczeń o wartości robót brutto stanowiącej co najmniej równowartość oferowanego przedmiotu zamówienia, - w przypadku potencjału kadrowego: o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący kierownikiem budowy uprawnionym do realizacji zadania w zakresie objętym zamówieniem. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się Wykonawcy, którzy przedstawią Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego uprawnionego do realizacji przedmiotu zamówienia - tj. w zakresie pełnienia w/w funkcji kierownika robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę : spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów lub oświadczeń opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty przygotowanej na formularzu Zamawiającego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty 1) oświadczenie Wykonawcy, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust.1 ustawy, druk oświadczenia podajemy w zał. nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonywanych robót (min. 1 zamówień) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zamówień o podobnym charakterze rodzaju, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. obejmujących: drenaż wokół budynku - wymiana pokryć dachowych, izolacje ścian fundamentowych, malowanie pomieszczeń o wartości robót brutto stanowiącej co najmniej równowartość oferowanego przedmiotu zamówienia , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, który podajemy w załączniku nr 4 do SIWZ; 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności : - kierownik odpowiedzialny za organizację budowy i prowadzenie robót musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych (potwierdzenie o wpisie oraz uprawnienia należy dołączyć do oferty) oraz posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zał. nr 5 do SIWZ. Wskazanym w ofercie kierownikiem robót w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował /w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niniejszego potencjału kadrowego/. Jeżeli jest stosowane pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia personelu uprawnionego do realizacji przedmiotu zamówienia to Wykonawca ma obowiązek załączyć go do oferty. Dodatkowo, zgodnie z wytycznymi SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaparafowany projekt umowy oraz kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drwinia.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach