Przetargi.pl
Remont budynku Szkoły Podstawowej w Zarzeczu Łukowskim, Gmina Łuków

Gmina Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982392 , fax. 025 7982439
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łuków
    ul. Świderska 12 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982392, fax. 025 7982439
    REGON: 71158244000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Szkoły Podstawowej w Zarzeczu Łukowskim, Gmina Łuków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku Szkoły Podstawowej w Zarzeczu Łukowskim na działce nr 195, o powierzchni zabudowy 541,5 m2, wymiarach budynku 35 m x 15 m oraz kubaturze 3026,9 m3. W zakres robót wchodzi remont instalacji odgromowej, remont kominów, remont pokrycia dachowego, ocieplenie ścian budynku, wykonanie tynków zewnętrznych, wykonanie obróbek blacharskich. Zakres planowanych prac obejmują dokumenty stanowiące integralną część SIWZ: 1. Przedmiary robót. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt.5 W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia). Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 1 i 2 niniejszej instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do instrukcji; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz zatrudnionych pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do instrukcji; a) Wykonawca wykaże zatrudnienie, co najmniej 5 pracowników stałych, w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3. a) Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - samochód skrzyniowy do 5 ton ładowności - 1 szt. - betoniarka - 1 szt. - rusztowania do wys. 6 m - 100 m2. 7. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4. Wykonawca wykaże co najmniej 3 roboty remontowo - budowlane o charakterze podobnym do zlecanych robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach