Przetargi.pl
„Remont budynku Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce”

Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
    REGON: 71158274700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest remont elementów elewacji budynku szkoły, docieplenie stropu nad salą gimnastyczną, docieplenie dwóch ścian sali gimnastycznej, wymiana okien na sali gimnastycznej i trzech par drzwi oraz budowa ogrodzenia z paneli wydzielającego zespół boisk Orlik, a także remont tarasu nad wejściem w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Mazowieckiej 154 w Starej Niedziałce. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następującego zakresu: 1) Wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej sali gimnastycznej od strony północnowschodniej (elewacja boczna) i strony północno-zachodniej (elewacja szczytowa) ze styropianu ekstrudowanego XPS 300 grubości 10 cm o współczynniku przenikania ciepła 0,032 W/(mK), 2) Wykonanie izolacji pionowej ścian sali gimnastycznej od strony północno-wschodniej i zachodniej metodą lekko-mokrą, ze styropianu grubości 6 cm o współczynniku przenikania ciepła 0,033 W/(mK), 3) Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podokienników na remontowanych ścianach elewacji. 4) Docieplenie stropu nad salą gimnastyczną wełną mineralną grubości 15 cm o współczynniku przenikania ciepła 0,035 W/(mK), 5) Wymiana 6 okien w sali gimnastycznej o wymiarach 2,70 x 4,65 m na nowe spełniające aktualne wymagania w zakresie wartości współczynnika przenikania ciepła (U<=1,10 W/m2K). Okna w konstrukcji PCV, w kolorze białym. Podział okien 2*4 – cztery skrzydła okienne ( dwa dolne i dwa górne otwierane z poziomu podłogi ). Okno wykonać w całej , jednolitej ramie jako fasadę. 6) Wymiana 3 par drzwi: drzwi wejściowych (D-5), oraz drzwi zewnętrznych w szczytowej ścianie sali gimnastycznej i drzwi z łącznika przy sali na zewnętrz (D-6p) na nowe spełniające aktualne wymagania w zakresie wartości współczynnika przenikania ciepła (U<=1,30 W/m2K). Drzwi w konstrukcji aluminiowej szklone szkłem bezpiecznym, z panelem pełnym w dolnej połowie drzwi. Skrzydła otwierane szerokości 90 cm w świetle. Drzwi wyposażone w dwa zamki oraz w samozamykacze. Kolorystykę uzgodnić z użytkownikiem. 7) Remont tarasu nad wejściem z wykonaniem systemowej izolacji przeciwwilgociowej i wykończeniem żywicą, 8) Umycie, osuszenie i pomalowanie ściany na szerokości 1,00 m na elewacji zachodniej, 9) Wykonanie ogrodzenia panelowego z 4 furtkami wejściowymi na teren Orlika, 10) Wymiana i uzupełnienie pogiętych rur spustowych, uzupełnienie rynien na dachu mansardowym, 11) Remont instalacji odgromowej poprzez założenie rur osłonowych grubościennych na instalacji, regulacja i malowanie wsporników, wykonanie pomiarów, 12) Uzupełnienie płytek na cokole, 13) Malowanie drzwi drewnianych (2 pary) i stalowych na elewacji północnej, malowanie balustrad przy drzwiach oraz na tarasie, 14) Malowanie uchwytów lampowych na elewacji, 15) Przełożenie kostki betonowej na schodach wejściowych od strony orlika, Zadanie należy realizować zgodnie z załączonymi przedmiarami robót oraz dokumentacjami technicznymi oraz SST. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Techniczny stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w Opisie Technicznym Robót Remontowych – Załącznik nr 8 , Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 9 , stanowiących podstawę do kalkulacji ceny ofertowej. Przedmiar robót ( Załącznik nr 7 ) – stanowi podstawę do sporządzenia oferty. 4. Podstawowe wymagania dotyczące robót: 1) Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 2) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w szczegółowej specyfikacji technicznej. 3) Z uwagi, na fakt, iż roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie Wykonawca zobowiązany jest tak zaplanować roboty, aby w pełni zabezpieczyć plac budowy w formie wygrodzenie terenu robót oraz zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt. Wszelkie kwestie związane z ustaleniami dotyczącymi korzystania z terenu oraz budynku w zakresie możliwości zapewnienie dojazdu na plac budowy uzgadniać z Użytkownikiem obiektu- Dyrektorem szkoły. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z Dokumentacją Projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru. 5) Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 7 – Przedmiary Załącznik nr 8 – Opis Techniczny Robót Remontowych Załącznik nr 9 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 6. W związku z prowadzeniem robót budowlanych w funkcjonującym budynku szkoły należy przewidzieć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie placówki i prowadzić roboty budowlane w sposób nie utrudniający funkcjonowaniu tego budynku. 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% wartości zamówienia w zakresie rzeczowym zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego na warunkach takich jak wykonanie zamówienia podstawowego. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami budowlanymi, tynkowanie, malowanie, docieplenie ścian, wykonanie orynnowania, wykonanie obróbki blacharskiej, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 8. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 9. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 4) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy) 5) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót (załącznik nr 7 SIWZ) 6) Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach