Przetargi.pl
Remont budynku szkoły podstawowej w Nowej Wsi

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 029 7613223
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 029 7613223
    REGON: 00054830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku szkoły podstawowej w Nowej Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku szkoły podstawowej w Nowej Wsi, gm. Olszewo - Borki (sale dydaktyczne, sala gimnastyczna, klatka schodowa i korytarze) w związku z jej zalaniem w wyniku klęski żywiołowej w 2008 roku. 2 Zadanie obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót remontowych: 1) wymianę stolarki drzwiowej (sala gimnastyczna, wiatrołap), 2) prace remontowe (m.in. ługowanie farby olejnej z tynków ścian, obudowa słupów płytami gipsowo - kartonowymi, zeskrobanie i zmycie starej farby, wyrównanie ścian i sufitów oraz nałożenie tynków, dwukrotne malowanie), 3) docieplenie ścian budynku, nałożenie tynku i obróbka blacharska, 4) remont posadzek (m.in.: zniwelowanie różnic poziomów podłoża i posadzki oraz wyłożenie posadzek i cokolików płytkami kamionkowymi GRES i panelami podłogowymi po uprzednim założeniu izolacji, 5) wyrównanie powierzchni schodów i wyłożenie płytkami kamionkowymi GRES,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 z adnotacją - Remont budynku szkoły podstawowej w Nowej Wsi - postępowanie RO.341/5/09. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wpłaty przelewem liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1.pkt 1) - prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2) tj., a) w ciągu ostatnich 3 lat (od maja 2006r. do kwietnia 2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to udokumentowanie, że w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zadania, wartość, datę i miejsce jej wykonania. Celem potwierdzenia wykonanych inwestycji należy dołączyć dokumenty (protokoły końcowe robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna prace budowlane odpowiadające co najmniej wartości robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. b) dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie prac budowlanych z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem, wpisanymi na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1, pkt 3) - posiada środki własne lub potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy: wartość netto, stawka i wartość podatku VAT, wartość brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2) Wypełniony kosztorys ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3. 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4/1 i 4/2. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót, (protokoły końcowe robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 8) Wykaz: a) podstawowego personelu kierowniczego i technicznego, który będzie wykonywał lub uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. b) uprawnień kierownika budowy o specjalności w zakresie prac budowlanych wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 9) Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta w wysokości co najmniej 200 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub Wykonawca, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 11) Wzór umowy musi zostać uzupełniony przez Oferenta i parafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8. 2. Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami lub kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. 4. Oferta powinna obejmować wszelkie koszty zadania inwestycyjnego wynikające nie tylko z opracowanej dokumentacji ale również z technologii wykonania robót. 5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Uwaga: a) Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu cytowanej ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach