Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CHLINIE

Szkoła Podstawowa im. Haliny Grabowskiej ZETY w Chlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-439 Chlina, Chlina 135A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6449015 , fax. 032 6449015
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Haliny Grabowskiej ZETY w Chlinie
    Chlina 135A 135A
    42-439 Chlina, woj. śląskie
    tel. 032 6449015, fax. 032 6449015
    REGON: 24071798200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarnowiec.bip.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CHLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie 1.zeskrobanie i oczyszczenie z resztek farby pokrycia z blachy trapezowej powlekanej i obróbek blacharskich 2.malowanie farbą pokładową IZOKOR C i farbą nawierzchniową chlorokauczukową pokrycia i obróbek blacharskich 3.wymianę rynien dachowych na nowe z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm z pozostawieniem starych haków rynnowych i ich pomalowanie 4.malowanie rynien dachowych od zewnątrz farbą chlorokauczukową i od wewnątrz lakierem asfaltowym 5.wymianę rur spustowych na PCV fi 100 mm z wymianą uchwytów 6.montaż płotków przeciwśnieżnych na połaci południowej 7.uszczelnienie pianką poliuretanową koszy dachowych 8.odbicie resztek płytek ceramicznych z uszkodzonych podokienników zewnętrznych 9.montaż nowych podokienników z blachy powlekanej w oknach sali gimnastycznej i przyziemiu budynku 10.montaż obróbek gzymsów z blachy powlekanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych -zał. Nr 6 b)Wypełnią druk OFERTA ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - zał. Nr 1. c)Załączą kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót jako zał. Nr 2. d)Załączą harmonogram rzeczowo-finansowy robót jako zał. Nr 3. e)Przedstawią wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia w tym posiadających stosowne uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z Prawem budowlanym dla osób pełniących funkcje kierownicze. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot - zał. Nr 4. - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego f)Udokumentują (wg załącznika Nr 5), że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, roboty budowlane o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia i wartości jak obiekt stanowiący przedmiot zamówienia jako generalny wykonawca oraz załączą od poprzednich zamawiających dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. g)Udokumentują, że firma znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia, poprzez złożenie informacji z banku o wielkości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej. Posiada saldo wyróżniające się liczbą min sześciocyfrową. h)Przedstawią dokument potwierdzający wysokość kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. i)W przypadku potrzeby wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych koszt materiałów, robocizny i sprzętu będzie obliczony wg czynników cenotwórczych przyjętych w kosztorysie ofertowym - zał. Nr 7. j)Akceptują warunki umowy stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ - poprzez parafowanie każdej strony przez osobę reprezentującą osobę prawną lub fizyczną, wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającą pełnomocnictwo. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: - Wszystkie strony zapisane ponumerowane. - Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. - Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar, jako załącznik Nr 2. Sposób obliczenia ceny oferty podaje punkt 5 specyfikacji. - Harmonogram rzeczowo-finansowy robót jako zał. Nr 3. - Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zgodnie z załącznikiem Nr 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Wykaz (wg załącznika Nr 5) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat jako generalny wykonawca robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty od poprzednio zamawiających potwierdzające należyte wykonanie wymienionych prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. - Wypełnione OŚWIADCZENIE OFERENTA - zał. Nr 6. - Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. Posiada saldo wyróżniające się liczbą min sześciocyfrową. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. - Oferenci zagraniczni składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. - Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. - Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez okres planowanej realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. Gdy wykonawca posiada umowę ubezpieczenia na okres krótszy lub jej w ogóle nie posiada, dołączy oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy Wszystkie dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz być sporządzone w języku polskim lub muszą być załączone tłumaczenia sporządzone przez przysięgłych tłumaczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarnowiec.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach