Przetargi.pl
Remont budynku Szkoły Podstawowej Nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1 z podziałem na trzy części

Szkoła Podstawowa nr 40 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-055 Gdynia, ul. Rozewska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6232588 , fax. 0-58 6232588
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 40
    ul. Rozewska 33
    81-055 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6232588, fax. 0-58 6232588
    REGON: 77822500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp40gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Szkoły Podstawowej Nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1 z podziałem na trzy części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń Szkoły Podstawnej nr 40 w Gdyni przy ul. Gospodarskiej 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę na jedną z niżej wymienionych część zamówienia: 1) Część 1 – Remont sal zajęć, holi, klatek schodowych i innych pomieszczeń , 2) Część 2 – Modernizacja instalacji elektrycznej, 3) Część 3 – Remont korytarza głównego i szatni w piwnicy budynku szkoły. 2. Część 1 – Remont sal zajęć, holi, klatek schodowych i innych pomieszczeń, obejmuje w szczególności: 1) Wymiana stolarki drzwiowej, 2) Remont ścian i sufitów, 3) wywóz i utylizacja gruzu oraz innych elementów pochodzących z demontażu. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych dla Części 1 zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiąca w całości załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi na fakt, że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiOR wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 3. Część 2 – Modernizacja instalacji elektrycznej, obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejących instalacji elektrycznych wewnętrznych; 2) wytyczenie tras przebiegu WLZ, poszczególnych obwodów odbiorczych i instalacji połączeń wyrównawczych w budynku; 3) montaż konstrukcji wsporczych i uchwytów; 4) montaż kabli i przewodów; 5) montaż instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego; 6) montaż instalacji gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń elektrycznych; 7) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego; 8) montaż rozdzielnic elektrycznych; 9) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej; 10) wkucie pod tynk istniejących instalacji teletechnicznych; 11) inne roboty elektryczne; 12) badania i pomiary odbiorcze; 13) wywóz i utylizacja gruzu oraz innych elementów pochodzących z demontażu. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych dla Części 2 zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiąca w całości załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi na fakt, że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiOR wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 4. Część 3 – Remont korytarza głównego i szatni w piwnicy budynku szkoły, obejmuje w szczególności: 1) rozbiórka elementów stalowych (boksów szatni), 2) ługowanie farby olejnej ze ścian, 3) odbicie starych zmurszałych tynków wewnętrznych na ścianie zewnętrznej, 4) rozebranie starych podwójnych i pojedynczych izolacji stalowych rur c.o. fi około 50 mm na suficie korytarza, 5) skucie cokolika cementowego, 6) zeskrobanie i zmycie starych farb z sufitów, 7) rozebranie posadzek z płytek betonowych wraz z przygotowaniem powierzchni, 8) demontaż stolarki drzwiowej dwuskrzydłowej – 2 sztuki, 9) odgrzybianie ściany zewnętrznej od wewnątrz na całej wysokości wraz z ościeżami preparatem odgrzybiającym metodą natryskową - malowanie ściany zostanie wykonane po roku przez szkołę, 10) wykonanie tynków wewnętrznych, renowacyjnych, systemowych na ścianie ww. ścianie, 11) przygotowanie powierzchni pod malowanie ze szpachlowaniem nierówności na pozostałych ścianach, 12) przygotowanie parapetów betonowych do malowania farbą olejną lub ftalową, - ze szpachlowaniem nierówności, 13) montaż drzwi dwuskrzydłowych ALU półpełnych z holu głównego do szatni –– 1 szt., 14) montaż drzwi dwuskrzydłowych PCV z korytarza do magazynu – 1 szt., 15) wyrównanie powierzchni pod płytki gres wraz z wykonaniem posadzki cementowej o grubości około 20 mm wraz z przygotowaniem podłoża, 16) ułożenie płytek gres (R11, V klasa), 17) ułożenie cokoliku szerokości 10 cm z ciętych płytek gres, 18) wykonanie systemowych szczelin dylatacyjnych co max 6 m o szerokość dylatacji 10 mm, 19) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów (oprócz ściany zewnętrznej od wewnątrz), 20) dwukrotne malowanie farbami ftalowymi ścian do wysokości 1,55 m (lamperie), 21) dwukrotne malowanie farbami ftalowymi parapetów - w całości, 22) wykonanie izolacji rurociągów c. o. z półsztywnej pianki poliuretanowej z płaszczem PCV – średnica rury stalowej około 50 mm, 23) wywóz i utylizacja gruzu oraz innych elementów pochodzących z demontażu. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych dla Części 3 zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiąca w całości załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi na fakt, że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiOR wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 5. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów wprowadzonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 – dalej ustawa Prawo budowlane) oraz wymogom, jakie zostały zawarte w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczna. 6. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku danych (w formacie .doc dla opisów technicznych, .pdf dla rysunków). 7. Dotyczy tylko Części 2: Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania szczegółowej dokumentacji fotograficznej dotyczącej instalacji elektrycznej i dostarczenia jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku danych, wraz z dokumentacją, o której mowa w ust. 6. 8. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy miejsce na terenie szkoły, które Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie szkoły. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania porządku w miejscu prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu po ich zakończeniu. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie przez Wykonawcę wymaganych instrukcji obsługi i konserwacji wykonanych instalacji i zainstalowanych w obiekcie urządzeń wraz ze szkoleniem wskazanych pracowników Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia zgodnie z polskim prawem, z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa, w szczególności określonymi w ustawie Prawo budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą techniczną. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji należytej jakości na cały przedmiot zamówienia w poszczególnej części zamówienia w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, jednak nie więcej niż 72 miesiące (UWAGA: termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale 12 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach