Przetargi.pl
„Remont budynku szatni przy kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Kamieniu” realizowanego w ramach Programu ‘Szatnia na medal”

Gmina Ceków-Kolonia ogłasza przetarg

  • Adres: 62-834 Ceków, Ceków-Kolonia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 631 002 , fax. 627 631 151
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceków-Kolonia
    Ceków-Kolonia 51
    62-834 Ceków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 631 002, fax. 627 631 151
    REGON: 54116700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.cekow.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku szatni przy kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Kamieniu” realizowanego w ramach Programu ‘Szatnia na medal”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Remont budynku szatni przy kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Kamieniu” realizowanego w ramach Programu ‘Szatnia na medal” 2. Zakres przewidzianych robót do wykonania : Remont budynku szatni przy kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Kamieniu Roboty remontowe wewnętrzne oraz roboty związane z dociepleniem budynku szatni zlokalizowanej na działce o nr ewidencyjnym 352/4 w miejscowości Kamień w zakresie: 1. Roboty remontowe szatni nr 1 i 2, pomieszczeń łazienek, wc, pomieszczenia dla sędziów i magazynu – wykucie ościeżnic, zeskrobanie farby, 2 warstwowa gładź gipsowa, rozebranie posadzek z płytek, montaż drzwi zewnętrznych, montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, warstwy wyrównujące, posadzki z płytek, rozbiórka ścianek z cegieł, gruntowanie, malowanie. 2. Roboty remontowe instalacji sanitarnych: demontaż umywalek, baterii, wykucia bruzd, rurociągi kanalizacyjne PCV, podejścia kanalizacyjne, wpusty ściekowe, rurociągi do wody, montaż baterii, montaż umywalek, brodzików, urządzenie do podgrzewania wody. 3. Roboty remontowe instalacji elektrycznych: montaż opraw oświetleniowych, przewody kabelkowe, montaż sprzętu bezpiecznikowego, montaż grzejników elektrycznych 4. Elewacja: odkopanie fundamentów, ocieplenie cokołu płytami styropianowymi z przyklejeniem siatki, tynki z żywic syntetycznych, izolacja, zasypanie wykopu, ocieplenie ścian płytami styropianowymi, przyklejenie siatki, montaż obróbek blacharskich, tynki silikatowe, malowanie krat, rynny dachowe i rury spustowe, opaska wokół budynku. 5. Roboty porządkowe: usunięcie z budynku i wywóz gruzu. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie: miejsca prowadzonych robót oraz za ich utrzymanie w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. 2.2. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.). 2.3 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z oferta składa: 1, wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Wypełnione kosztorys ofertowy - załącznik nr 8. 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej in formacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach