Przetargi.pl
Remont budynku szatni

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    ul. Nowa 2
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
    REGON: 57079142500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku szatni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem opracowania remont budynku szatni UKS „Dwójka”. Zakres opracowania obejmuje remont budynku w zakresie: a) Remont konstrukcji budynku: - wymiana obróbek blacharskich murków ogniowych wraz z obróbkami blacharskimi okapu dachu, - wymiana orynnowania oraz rur spustowych, - wykonanie malowania pokrycia dachu wykonanego z blachy trapezowej, - odbicie tynków wewnętrznych, - odbicie tynków zewnętrznych, - remont posadzek, - wykonanie rozbiórki ścian wewnętrznych, - ułożenie nadproży strunobetonowych, - wykonanie murowania ścian wewnętrznych, - wykonanie tynkowania ścian, - malowanie powierzchni sufitu wraz z przygotowaniem, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż deskowania okapu i gzymsu ściany frontowej, - montaż drzwi ppoż. EI30, - wykonanie instalacji CO., - wymiana instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji wod-kan. b) Wydzielenie nowych pomieszczeń zgodnie z planowanym przeznaczeniem. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ: a) W związku planowanym remontem budynku należy wyburzyć część ściany zgodnie z częścią rysunkową wstawiając belkę strunobetonową rozpiętości 2 m przy zachowaniu podparcia min. 12 cm. b) Ściany zewnętrzne – wykonanie odbicia luźnych tynków zewnętrznych wraz z wykonaniem gruntowania podłoża, wklejeniem siatki tynkarskiej, wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego malowanego na kolor uzgodniony z inwestorem z odcięciem kolorystycznym cokołu, c) Wykonanie deskowania elewacji na konstrukcji drewnianej, deskowanie wyk. z desek kompozytowych, d) Wykończenie wewnętrzne budynku: - tynk wewn. cem.-wap./gipsowy - Glazura – w łazienkach i WC - glazura do wysokości 2,0 m od posadzki - Posadzki – wykonane z płytek ceramicznych na podkładzie betonowym - Stolarka drzwiowa – drzwi wewnętrzne wg wyboru Inwestora e) Wykończenie zewnętrzne budynku: - Ściany zewnętrzne oraz cokół – tynk mineralny wraz z cokółem, - Opierzenia – blacha cynkowo – tytanowa - Rynny i rury spustowe – blacha cynkowo – tytanowa - Stolarka drzwiowa (drzwi wejściowe do budynku) pełne, - Drzwi wejściowe do kotłowni – stalowe ocieplone o odporności ogniowej EI30. - Okna – PCW szklone szkłem o współczynniku U= 1,0 W/m²K. f) Kolorystyka budynku - Ściany zewnętrzne – kolor biały, - Cokół – kolor szary, - Rynny i rury spustowe – ocynk, - Stolarka drzwiowa i okienna – kolor biały, g) Instalacja centralnego ogrzewania składająca się z pieca opalanego ekogroszkiem wraz z zasobnikiem o mocy do 18kW, grzejniki panelowe białe o wymiarach 120x80 cm z pełnym osprzętem, h) Instalacja wod-kan wykonanie pełnej wewnętrznej instalacji wodociągowej z przyłączami i montażem armatury, baterie umywalkowe, baterie prysznicowe, zawory wc, montaż elektrycznych podgrzewaczy wody o poj, 60 l, wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej odprowadzającej wody z armatury, i) Instalacja elektryczna wraz z oświetleniową szafka rozdzielcza w wyposażeniem, 20. Szt. gniazd podtynkowych pojedynczych, 12 szt. plafonów oświetleniowych IP44. 2. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych oraz min. 36 miesięcznej rękojmi za wady, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin miejsca wykonywania robót budowlanych (wizja w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi Wykonawca. 4. W wycenie realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie prace towarzyszące umożliwiające prawidłową i zgodną z normami i zasadami sztuki budowlanej realizację zadania. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie ma charakter ryczałtowy, a ryzyko wynikające z niedoszacowania lub niewłaściwego oszacowania inwestycji ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia, jak również inne – jeśli według oceny Wykonawcy są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wymaga, aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę min. 1 pracownika w zakresie robót ogólnobudowlanych, na cały okres realizacji zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. osoby będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r, poz. 1666). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia ww. osób, w tym żądania przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w zakresie takich informacji jak imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu – zgodnie z Komunikatem Prezesa UZP i Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dn. 28.04.2017 r.). Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 8. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania danych czynności wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się do niezwłocznego zapewnienia na to miejsce innej osoby/innych osób, jeżeli będzie konieczność kontynuowania zatrudnienia celem wykonywania danej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia (w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy), a w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego (w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie), oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, stanowisk, na których zatrudnione są te osoby, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu w odniesieniu do rodzajów czynności wymienionych w ust. 9 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących dane czynności przy realizacji zamówienia lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany. W przypadku rozwiązania stosunku pracy osób przed zakończeniem okresu realizacji danych czynności, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do przekazania oświadczenia potwierdzającego sposób zatrudnienia nowych osób, jeżeli ich zatrudnienie niezbędne jest do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia nie później niż w terminie 7 dni od rozwiązania stosunku pracy. W przypadku nie zatrudnienia na to miejsce nowych osób - uzasadnienie dla tego faktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach