Gmina Orla ogłasza przetarg
- Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
- Data zamieszczenia: 2010-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
ul. Mickiewicza 5 5
17-106 Orla, woj. podlaskie
tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
REGON: 05065960000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku świetlicy wiejskiej we wsi Malinniki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) robót rozbiórkowych, 2) robót wewnętrznych, 3) kanałów wentylacyjnych, 4) stolarki drzwiowej, 5) ocieplenia ścian zewnętrznych, 6) zadaszenia wejścia głównego, 7) obrynnowania dachu z robotami wykończeniowymi dachu, 8) schodów zewnętrznych i pochylni, 9) chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm, 10) instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem (armaturą), 11) instalacji elektrycznej wewnętrznej ze stosownymi pomiarami, 12) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 13) wyposażenie świetlicy w grzejniki elektryczne. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym (zał. nr 1), specyfikacji technicznej (zał. Nr 2) i przedmiarach robót (zał. Nr 3- z wyłączeniem poz. 137, remont przyłącza energetycznego z wyniesieniem pomiaru na zewnątrz budynku i zał. Nr 4 -część elektryczna). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 2 000 PLN, (słownie: dwa tysiące PLN). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 18 8061 0003 0001 1471 2000 0050, 2) w innej formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - poprzez złożenie w kasie Urzędu Gminy, pok. nr 7. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkiem przetargu, następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust.5 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Ośrodka Kształcenia Zawodowego i Egzaminowania przy Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 14
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części budynku szkolnego na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie I etapu budowy budynku gospodarczo-magazynowego z wiata na samochody osobowe na działce nr 20143/4 przy ul. Nowogrodzkiej 60 w Łomży
Dodano: 2016-07-25 - Wymiana dachu oraz przebudowa poddasza w budynku przy ulicy Noniewicza 71A
Dodano: 2016-07-20 - Remont budynków Prokuratury Regionalnej w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 69 i 67- II etap realizacji oraz wykonanie systemu audio - Video i RTV
Dodano: 2016-07-14 - Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 4 w Łomży
Dodano: 2016-06-29 - Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 1 w Łomży
Dodano: 2016-06-29 - Wymiana dachu oraz przebudowa poddasza w budynku przy ulicy Noniewicza 71A
Dodano: 2016-06-29 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Goniądzu
Dodano: 2016-06-23 - Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 8 w Łomży
Dodano: 2016-06-16