Przetargi.pl
Remont budynku świetlicy wiejskiej w Zieluniu

Gmina Lubowidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552 , fax. 023 6582078 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubowidz
    ul. Zielona 10 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552, fax. 023 6582078 w. 20
    REGON: 00053913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugl@uglubowidz.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku świetlicy wiejskiej w Zieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: : remont budynku świetlicy wiejskiej w Zieluniu. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie n/w zakresu robót: - dot. budynku świetlicy wiejskiej w Zieluniu ; a) roboty rozbiórkowe - rozebranie pokrycia dachowego - rozebranie rynien - rozebranie konstrukcji więźby dachowej - rozebranie stropów belek stropowych - rozebranie podłóg drewnianych - rozebranie podsufitek z desek - rozebranie konstrukcji żelbetowych - gzyms - wywiezienie gruzu b) roboty budowlane - konstrukcja dachowa - wykonanie wieńca - wykonanie konstrukcji więźby dachowej - ołacenie połaci dachowych łatami konstrukcyjnymi - pokrycie dachu blachą dachówko podobną - obróbki blacharskie - montaż rynien i rur spustowych - założenie gąsiorów c) roboty budowlane - strop nad poddaszem - montaż belek stropowych - wykonanie podłogi z desek - wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej - wykonanie stropów z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym - wykonanie izolacji z folii polietylenowej - malowanie podłóg i stropów d ) strop nad parterem - wykonanie podłogi z desek struganych - wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej - wykonanie stropów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym - wykonanie izolacji z folii polietylenowej - malowanie podłóg stropów e ) posadzka parteru - wykonanie podłogi z desek struganych na legarach - wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z folii - malowanie podłóg f ) roboty remontowe parteru - przygotowanie powierzchni pod malowanie - wykonanie malowania ścian - przestawienie pieców kaflowych - wymiana pionowych elementów ościeżnic drzwiowych - remont ościeżnic i skrzydeł drzwiowych g ) roboty remontowe poddasza - przygotowanie powierzchni pod malowanie - wykonanie malowania ścian - przestawienie pieców kaflowych - wymiana pionowych elementów ościeżnic drzwiowych - remont ościeżnic i skrzydeł drzwiowych h ) zewnętrzne roboty wykończeniowe - wykonanie docieplenia ścian pełnych z otworami z przyklejeniem styropianu , siatki, wykonania tynków, mozaika szklana
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15.000 PLN - słownie: piętnaście tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp-, tj. a. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - art.22 ust.2 pkt. 2 Pzp - a. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby udokumentował zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przynajmniej 1- jednej- roboty budowlanej której przedmiotem jest wykonanie lub remont budynku użyteczności publicznej , odpowiadającej -porównywalnej- swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 150 tys. zł. i potwierdził dokumentami, że robota ta została wykonana z należytą starannością. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp-, - a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi , 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .art. 22 ust.1 pkt 4 Pzp-, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 tys. złotych, Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 9 , każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku- 2. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 9 ppkt 3 SIWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje- 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej pkt 10 ppkt 4- SIWZ Wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, 6. dokumenty stwierdzające , że osoby , o których mowa w pkt 9 ppkt 3 SIWZ , posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia: - decyzja o nadaniu uprawnień oraz - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 9 ppkt 2, lit a SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie; -w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie- 8. polisa , a przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia , potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -złożona zgodnie z pkt 9 ppkt 4, SIWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku, 9. dowód wniesienia wadium ponadto Wykonawca składa: 10. ofertę , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 11. kosztorys ofertowy , będący dla Zamawiającego materiałem pomocniczym wykonany metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie projektu budowlanego i przedmiarów robót , 12. dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku , gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę , a podpisywana jest przez pełnomocnika, 13. stosowne pełnomocnictwo-a - w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 14. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane -Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami: a- jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 10 ppk. 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b- jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uglubowidz.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach