Przetargi.pl
Remont budynku świetlicy wiejskiej w Wólce Ratowieckiej

Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Kościelna 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7 101 667 , fax. 0-85 7 101 667
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Kultury
    ul. Kościelna 8 8
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7 101 667, fax. 0-85 7 101 667
    REGON: 00090524400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku świetlicy wiejskiej w Wólce Ratowieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku świetlicy wiejskiej w Wólce Ratowieckiej. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawierają stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót (które należy traktować jako materiał pomocniczy); oraz opis z punktów III.3 niniejszej specyfikacji. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia również w powyższych dokumentach znaki towarowe, patenty, nazwy własne itp. rozszerza się o zapis: lub równoważne o nie gorszych parametrach; 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zakresie robót budowlanych: a) roboty demontażowe (min. rozebranie pokryć dachowych z płyt azbestowo-cementowych, wywóz i utylizacja - ok. 188 m2, rozebranie ścianek działowych z łat i rygli - ok. 29 m2, - ręczne rozebranie kominów - ok. 0,7 m3, - demontaż boazerii sceny oraz boazerii w kuchni i łazience - ok. 90 m3, - demontaż okien i drzwi - 5 szt., - demontaż linoleum - ok. 93 m2 z przekazaniem dla Zamawiającego, - rozebranie podłóg białych - ok. 9 m2, - rozebranie legarów - ok. 13 m, - rozebranie drewnianej konstrukcji sceny - ok. 0,5 m3), b) wzmocnienie konstrukcji dachu - ok. 2,3 m3 drewna w postaci słupów, podwalin, płatwi, rozporów, mieczy i nadbitki, c) wykonanie pokrycia dachowego budynku głównego i przybudówki z blachodachówki ocynkowanej, powlekanej na łatach i folii wstępnego krycia wraz z obróbkami i orynnowaniem, wyłazem dachowym, montażem wywietrzaków dachowych i rur wywiewnych oraz podbitką, d) wykonanie izolacji cieplnej i akustycznej stropu wełną mineralną gr. 20 cm - ok. 93 m2, e) wykonanie fundamentów pod kominy z wymurowaniem nowych z pustaków ceramicznych - kanały spalinowe i z pustaków betonowych - kanały wentylacyjne wraz ze szpałdowaniem kominów cegłą grubości ? cegły i osadzeniem kratek wentylacyjnych, f) zamurowanie otworu drzwiowego gr. 40 cm z otynkowaniem i pomalowaniem (od wewnątrz) nałożeniem warstw izolacji termicznej i osłonowych (od zewnątrz - przybudówka), g) wykonanie sceny drewnianej z nowych materiałów wraz ze schodami i zabezpieczeniem poprzez lakierowanie, h) wykonanie nowych posadzek z przygotowaniem podłoża w świetlicy (ok. 72 m2 - wykładzin z tworzyw sztucznych), podłogi łazienki i kuchni (ok. 0,9 m2 - gres, ok. 15 m2 - terakota), cokoły (gres/terakota), listwami zakończeniowymi, i) wykonanie nowych ścianek wewnętrznych-działowych (kuchnia/łazienka) z płyt gipsowo-kartonowych z izolacjami cieplnymi i dźwiękochłonnymi z wełny mineralnej, z przygotowaniem podłoża pod okładziny z płytek z kamieni sztucznych (glazura), z przecieraniem i dwukrotnym malowaniem ścian w miejscach po boazerii i po zamurowaniach, z uzupełnieniem okładzin ścian boazerią, z malowaniem odświeżającym istniejących wyprawy ścian i sufitów lakierami koloryzującymi oraz konserwujących nowych boazerii, j) wykonanie docieplenia styropianem gr. 10 cm, ze wzmocnieniem docieplanych styropianem gr. 2 cm narożników ścian i ościeży z wtopieniem 1 warstwy siatki ścian zewnętrznych z tynkiem mineralnym cienkowarstwowym - ok. 126 m2, k) wykonanie docieplenia polistyrenem ekstrudowanym gr.5 cm na masie asfaltowo-kauczukowej i kleju asfaltowym z wyprawą na tynku podkładowym na siatce z tynku akrylowego, mozaikowego cokołu - ok. 13 m2, l) budowa ganku konstrukcji drewnianej-szkieletowej z izolacją cieplną z wełny mineralnej okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (wewnętrzne) spoinowanych, szpachlowanych i gruntowanych z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi i szalówki (na zewnętrz) z dwukrotnym malowaniem lakierami do drewna, na fundamentach z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, ze schodami żelbetowymi prostymi na płycie grubości 8 cm i pokryciem na łatach z folią wstępnego krycia blachodachówką stalową ocynkowaną, powlekaną wraz z obróbkami i orynnowaniem, wykończeniem zaizolowanej i uszczelnionej posadzki płytkami gres z wyłożeniem boków ścian fundamentowych i schodów tynkiem mozaikowy, z montażem balustrad i wycieraczki do obuwia, m) dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z wykazem stolarki, n) wykonanie ogrodzenia terenu działki siatką h=1,5 m z drutu stalowego, ocynkowanego o wymiarach oczka 5x5 cm na słupkach stalowych ocynkowanych dn 70 mm, bez postumentu, z furtą wejściową szer. 150 cm, h = 1,5 m i bramą wjazdową dwudzielną szer. 450 cm, h=1,5 m osadzonych na słupkach murowanych, ceglanych 51x51 cm wysokości h=1,8 m na fundamentach betonowych z tyczeniem geodezyjnym ogradzanej nieruchomości, o) wykonanie chodników i opaski wokół budynku z kostki brukowej (szarej 70 proc. i czerwonej 30 proc.) gr. 6 cm na zagęszczonej podbudowie z dwóch warstw (odsączającej 15 cm po zagęszczeniu i kruszywa łamanego 10 cm po zagęszczeniu) z wykonaniem korytowania i osadzeniem obrzeży betonowych-chodnikowych 20x6 cm na podsypce piaskowej, p) wykonanie dojazdów z kostki brukowej (szarej 80% i grafitowej 20%) gr. 8 cm na zagęszczonej podbudowie z trzech warstw (mrozoochronna 20 cm po zagęszczeniu, kruszywa łamanego 15 cm po zagęszczeni i gruntu stabilizowanego cementem 10 cm po zagęszczeniu) z wykonaniem korytowania i osadzeniem krawężników betonowych wystających 15x30 cm i wtopionych 12x25 cm na ławach betonowych z oporem, na podsypce cementowo-piaskowej, q) wykonanie pochylni żelbetowej na ławach fundamentowych z izolacją przeciwwilgociową gr. 2 mm poziomych elementów narażonych na działanie wilgoci gruntowej, z wyprawą płytkami z kamieni sztucznych 30x30, dostawą i montażem balustrad z prętów stalowych, formowaniem nasypów z ziemi rodzimej dohumusowanej z obsianiem trawą dla zwieńczenia lub darniowaniem i kołkowaniem; 2) w zakresie robót sanitarnych: a) demontaż istniejącego wyposażenia kuchni, łazienki wraz z podejściami wodociągowo-kanalizacyjnymi, bateriami umywalkowymi i zlewozmywakowymi i armaturą, b) wykonanie nowych instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych z niezbędną armaturą i montażem elementów wyposażenia (zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem, umywalka, ustęp z płuczką, pojemnościowy podgrzewacz c.w.u. o poj. 55 l np. firmy Biawar Viking 50), c) dostawa i montaż zbiornika szczelnego, żelbetowego o pojemności 9,6 m3 (wym. zewnętrzne 2,5 x 2,5 m) z podłączeniem do wewnętrznej instalacji sanitarnej rurą PVC dn 160 mm wraz z robotami ziemnymi, d) opracowanie inwentaryzacji powykonawczej wykonanego montażu zbiornika szamba i przyłącza do budynku; 3) w zakresie robót elektrycznych: a) wykonanie demontażu istniejących instalacji elektrycznych, b) wykonanie nowych rozdzielni elektrycznych z wyposażeniem wraz z wykonaniem nowych linii zasilających tablice rozdzielcze WLZ, c) wykonanie nowych linii oświetleniowych, gniazd wtykowych, siły oraz połączeń wyrównawczych wraz z oprawami oświetleniowymi, gniazdami instalacyjnymi wtyczkowymi, łącznikami świecznikowymi, krzyżowymi, d) wykonanie instalacji odgromowej i uziomu otokowego, e) wykonanie instalacji RTV, f) wykonanie badań i pomiarów wybudowanych instalacji; 4) konieczność wykonania badań i odbiorów technicznych poszczególnych elementów realizowanej inwestycji leży po stronie Wykonawcy; 5) ziemię z wykopów i korytowania zagospodarować na terenie działki przez rozplantowanie z dohumusowaniem (materiał pozyskany na terenie działki przed rozplantowaniem urobku) i obsianiem trawą z końcową niweletą terenu zbliżoną do zastanej, 4. W celu potwierdzenia zgodności wykonania zadania zgodnie z ofertą Wykonawcy wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu kosztorys powykonawczy. 5. Materiały użyte do montażu powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiadać wymaganiom określonym w projekcie budowlanym i w STWiOR. 6. Wymagania organizacyjne: 1) końcowe rozliczenie nastąpi na podstawie faktury (rachunku) z 30-dniowym terminem płatności, który Wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez uwag dla każdej z części odrębnie; 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia 7. Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu końcowego. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność wykonywanych robót z warunkami technicznymi i jakościowymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dkczarna.com , www.bip.czarnabialostocka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach