Przetargi.pl
Remont budynku świetlicy wiejskiej i remizy OSP w Przychodach

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3712496
  • Data zamieszczenia: 2014-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 3712496
    REGON: 03023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku świetlicy wiejskiej i remizy OSP w Przychodach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest remont budynku świetlicy wiejskiej oraz budynku remizy OSP w Przychodach polegający w szczególności na wykonaniu następującego zakresu robót: Część świetlicy wiejskiej: - wywiezienie gruzu z placu budowy - 5 m3 - wykonanie podłogi z terakoty - 110,73 m2 - wymiana stolarki drzwiowej - 5,1 m2 - wykonanie tynku ścianki działowej - 9,67 m2 - wykonanie wewnętrznej instalacji ogrzewania elektrycznego (zasilanie plus grzejnik) - 1 klp. - docieplenie ścian zewnętrznych - 248,64 m2 - częściowa wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej - wykonanie wejścia na poddasze (schody drabinowe) - 1 szt. - obłożenie schodów gresem - 7,59 m2 - malowanie tynków wewnętrznych - 128,86 m2 Część remizy OSP: - wymiana stolarki okiennej - 9,9 m2 - dach (rozebranie, ołacenie, pokrycie, obróbki, rynny, rury) - 52,80 m2 - opaska z kostki brukowej - 40,39 m2 - docieplenie ścian zewnętrznych - 304,23 m2 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - dostępny w oddzielnym pliku - przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wadium musi być wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert oraz: a) Wadium może być wniesione w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 uPzp. b) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim nr konta 85 8039 0006 0000 0000 0443 0006 zaś wadium wnoszone w innej formie należy złożyć (razem z ofertą) w oryginale najpóźniej w dniu 04.06.2014 roku, do godz. 10:00. c) Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. d) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (lub poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne zadanie Zamawiającego - w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. e) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl/index.php?id=376
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach