Przetargi.pl
„Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 - etap X - toalety”.

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713879501 , fax. +48713120111
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48713879501, fax. +48713120111
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 - etap X - toalety”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: „Remont budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 - etap X - toalety”. Zakresem zamówienia objęte są pomieszczenia istniejących toalet na parterze budynku. Adres inwestycji: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 2. W zakres prac wchodzić będą następujące roboty: 1) W zakresie robót remontowo-budowlanych: a) Rozbiórka okładzin ceramicznych na ścianach i podłodze b) Rozbiórka ścianek działowych c) Rozbiórka podłoży cementowych. d) Rozebranie podłogi z klepek (parkietów) e) Montaż i obudowa stelaży systemowych typu GEBERIT dla misek ustępowych f) Wykonanie podejść wodociągowych i kanalizacyjnych dla przyborów sanitarnych g) Usunięcie starych powłok malarskich na ścianach – opcja. h) Wykonanie nowych podłoży cementowych z izolacją p. wilgociową. i) Wykonanie ścianki działowej g-k z montażem naświetla (etap II) j) Montaż sufitów podwieszanych g-k. k) Ułożenie nowych okładzin z płytek ceramicznych na ścianach do wysokości ok. 2,0 m l) Ułożenie nowych posadzek z płytek ceramicznych. m) Wykonanie gładzi na ścianach powyżej okładzin ceramicznych – opcja n) Malowanie sufitów i ścian o) Montaż systemowych ścianek z drzwiami wydzielających kabiny sanitarne p) Malowanie rur i grzejników stalowych. q) Montaż przyborów sanitarnych: miski ustępowe, zlew, umywalki, baterie, pojemniki na ręczniki papierowe i dozowniki na mydło. r) Montaż luster wklejanych 2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej: a) Demontaż części istniejących korytek instalacji elektrycznej b) Wymiana okablowania p/t - opcja c) Wymiana osprzętu i opraw oświetleniowych z ewentualnym przeniesieniem wraz z wykonaniem nowego zasilenia oświetlenia nad sufitem podwieszanym. d) Montaż i podłączenie wentylatorów wywiewnych w ilości 3 szt. – opcja. 3. Szczegółowy opis i zakres robót określają: 1) przedmiar robót budowlano-remontowych (Załącznik nr 1), 2) rysunek techniczny – rzut toalet, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 4. Wymagania dotyczące niektórych materiałów: 1) Płytki posadzkowe: wymiar minimalny 0,29 x 0,59 , nasiąkliwość: nie więcej jak grupa II, klasa ścieralności: co najmniej 3, antypoślizgowość - co najmniej R9. Powierzchnia strukturalna matowa, (odcienie bieli, beżu i szarości). Rektyfikacja – krawędzie szlifowane do cienkich fug. Odporność na plamienie – klasa 5. 2) Płytki ścienne: wymiar minimalny – 0,29 x 0,59, nasiąkliwość: nie więcej jak grupa II, powierzchnia szkliwiona matowa, wzór i kolorystyka dopasowane do płytek podłogowych (preferowane odcienie bieli, beżu i szarości wzór kamienia naturalnego). Rektyfikacja – krawędzie szlifowane do cienkich fug. Odporność na plamienie – klasa 5. 3) Płytka ścienna „decor”: wymiary szerokość od 0,15 do 0,25 m, długość od 0,60 do 1,20 m, nasiąkliwość: nie więcej jak grupa II, klasa ścieralności: co najmniej 3. Powierzchnia strukturalna matowa, wzór – drewna (odcienie beżu i szarości). Rektyfikacja – krawędzie szlifowane do cienkich fug. Odporność na plamienie – klasa 5. 4) Lustro wklejane o wymiarach minimalnych 1,2 x 0,9 m nad umywalkami w obu toaletach 5) Nowo montowane drzwi mają być w systemie z ościeżnicą obejmującą z okleiną drewnopodobną w kolorystyce białej. Skrzydło drzwiowe typu - LAMINAT PLUS (CPL). Konstrukcja skrzydła - rama z klejonego drewna sosnowego stabilizowana wklejoną ramą drewnianą wzmocnioną metalowym płaskownikiem oraz sklejką wodoodporną z wypełnieniem styropianem. Konstrukcja obustronnie oklejona płytą laminowaną CPL z rysunkiem drewna. Dolny ramiak zabezpieczony przed wilgocią. Powierzchnia skrzydła powinna mieć ornamentykę we wzorze zbliżonym jak drzwi istniejące wejściowe. Kolorystyka uzgodniona na roboczo z Zamawiającym. Okucia – analogicznie do drzwi wejściowych. 6) Malowanie ścian i sufitów – farby akrylowo-lateksowe lub farby lateksowe. 7) Osprzęt elektryczny – gniazda zasilające i wyłączniki typu Simon Basic, OSPEL AS lub równoważne. 8) Oprawy ze źródłami światła typu LED o mocy min. 16W. Pozostałe parametry opraw powinny być zgodne z wymaganiami obowiązujących norm. 9) Wentylatory wyciągowe: osiowe do montowania w sufitach podwieszanych o wydajności min. 3-krotnej wymiany powietrza na godzinę dla pomieszczenia włączane za pomocą włącznika światła z nastawnym okresem pracy. 5. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1202 ze zm.), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rysunkami technicznymi, przepisami prawa, w tym z zakresu BHP, normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne. 6. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy pzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. 7. Przed przystąpieniem do układania nowych okładzin z płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia koncepcji ułożenia okładzin w trzech różnych wariantach. Koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego w ciągu 2 tygodni od przedstawienia. 8. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym w związku z tym nie mogą stanowić uciążliwości dla pracowników urzędu. Zakres prac został podzielony na 2 etapy tak aby przynajmniej jedna toaleta była dostępna dla pracowników urzędu. Należy przyjąć, że preferowany czas pracy będzie poza godzinami działalności urzędu (godziny popołudniowe oraz dni wolne od pracy). Szczególnie dotyczy to robót generujących nadmierny hałas. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych, pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji przetargowej, posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz uzyskania od Zamawiającego uprzedniej pisemnej zgody na proponowane zmiany. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100): 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy zapłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Powiat Trzebnicki, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 55-100 Trzebnica, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy", - zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej." 5. Postanowienia pkt 4 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy pzp;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu); Formularz ofertowy (Formularz nr 1); Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej; tabela elementów rozliczeniowych (Formularz nr 6); pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); 7) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (Formularz nr 4) UWAGA: - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; - Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ust. 2 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach