Przetargi.pl
Remont budynku sanitarno - szatniowego przy Stadionie im. Alojzego Graja w Łobżenicy - etap II

Gmina Łobżenica ogłasza przetarg

  • Adres: 89-310 Łobżenica, ul. Sikorskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobżenica
    ul. Sikorskiego 7
    89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie
    tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
    REGON: 57079120100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku sanitarno - szatniowego przy Stadionie im. Alojzego Graja w Łobżenicy - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres etapu I wchodzi: 1) Przebudowa pomieszczeń od 09 do 18, wskazanych w dokumentacji projektowej zakres obejmuje między innymi: a) demontaż stolarki drzwiowej i okiennej oraz zamurowanie otworów okiennych b) demontaż drzwi rewizyjnych do szafek urządzeń technicznych takich jak tablice podtynkowe, elektryczne, itp. c) rozbiórka fragmentów ścian działowych (niekonstrukcyjnych) d) usunięcie ze ścian lamperii e) skucie posadzek f) usunięcie glazury ze ścian przewidzianych do pozostawienia g) rozbiórka wskazanych ścianek działowych h) usunięcie ze ścian okładzin np.: panele, płyciny etc. i) usunięcie spękanych, obluzowanych, zawilgoconych istniejących tynków ze ścian przewidzianych do pozostawienia oraz z sufitu pomieszczeń j) demontaż wszystkich instalacji technicznych kablowych i rurowych, k) demontaż elementów uzbrojenia instalacji technicznych l) wykonanie nowych warstw podłogowo-posadzkowych m) wykonanie nowych warstw izolacyjnych przeciwwilgociowych n) wykonanie nowych ścianek działowych z pustaków gazobetonowych o) wykonanie nowych otworów okiennych z montażem nadproży p) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wewnętrznej i zewnętrznej q) wykonanie uzupełnień wewnętrznych tynków, tynkiem kat III r) remont instalacji elektrycznych - według części branżowych s) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - według części branżowych 2) Wykonanie podjazdu zewnętrznego do pomieszczenia nr. 17 3) Wykonanie wszystkich robót budowlanych, wskazanych w dokumentacji, wewnątrz wskazanych pomieszczeń 4) Wymiana okien i drzwi do wskazanych pomieszczeń wraz z parapetami wewnętrznymi 5) Wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w zakresie wskazanych pomieszczeń 6) Wykonanie instalacji wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji w zakresie wskazanych pomieszczeń 7) Wykonanie kanalizacji sanitarnej na potrzeby wskazanych pomieszczeń 8) Wyposażenia wskazanych pomieszczeń w armaturę sanitarna, 9) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie wskazanych pomieszczeń wraz z ustawieniem przepływów powietrza z anemostatów w całym budynku. 10) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących. W zakres etapu II wchodzi: 1) Przebudowa pomieszczeń od 09 do 18, wskazanych w dokumentacji projektowej zakres obejmuje: a) wykonanie nowych warstw wykończeniowych podłóg wraz z cokołami b) wykonanie sufitu podwieszanego c) wykonanie powłok malarskich ścian i sufitów oraz okładzin ściennych z płytek d) remont instalacji c.o. oraz wod.-kan. - według części branżowych 2) Wykonanie instalacji c.o. w zakresie wskazanych pomieszczeń 3) Dostarczenie i zamontowanie wyposażenia budynku: a) stoły drewniane 80x80 cm – szt. 12 b) krzesła drewniane wyściełane – szt. 48 c) zestaw kuchenny MDF dół+góra 2,6 mb (góra i dół) – kpl. 1 d) lodówka: poj. 204l i poj. zamrażarki 87l, klasa energetyczna A+, bezszronowa, roczne zużycie energii do 270 kWh – szt. 1 e) kuchnia elektryczna z piekarnikiem: klasa energetyczna A, piekarnik: Elektryczny, pojemność piekarnika min. 62l, termoobieg, płyta ceramiczna – szt. 1 f) pochłaniacz podszafkowy, wymiary min. 60 x 14 x 47 cm, wydajność min. 178 m3/h, poziom hałasu max. 63 dB, filtry przeciwtłuszczowe aluminiowe, oświetlenie diodowe min. 4 W – 1 szt. g) zlew jedno komorowy + suszarka, ze stali KO 60 X 80 cm – szt. 1 h) pralka: klasa energetyczna A+++, poj. 7 l, maksymalna prędkość wirowania 1200 obr/min – szt. 1 i) regal metalowy z półkami 200x200x60 cm – szt. 1 j) biurko drewniane 100 x 60 cm – szt. 1 k) szafa drewniana zamykana na klucz 200x100x60 cm – szt. 1 l) sofa 2osobowa wyścielana min. 150x70 cm – szt. 2 m) wieszak na ubrania - drewniany podwójny ok. 150 cm – szt. 1 n) wyposażenia technicznego wg. projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) na zasadach określonych w rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowody powinny być dołączone do załącznika „Wykaz robót budowlanych”, wg. załącznika nr 4 do SIWZ; 2) określenia zakresu części zamówienia, którego Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wg. załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich zatrudnienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 6 do SIWZ; 4) oświadczenia o obowiązku podatkowym u Zamawiającego – załącznik nr 8 do SIWZ, 5) zobowiązanie innego podmiotu, na którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 9 do SIWZ. 6) pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 5). 7) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 250 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach