Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2010-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku sali wiejskiej z przeznaczeniem na funkcje społeczno-kulturalne i rekreacyjne w Łęgowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania, które w budżecie Gminy Sulechów na lata 2010-2011 figuruje pod nazwą Remont budynku sali wiejskiej z przeznaczeniem na funkcje społeczno-kulturalne i rekreacyjne w Łęgowie wraz z zakupem wyposażenia, w tym m. in: 1) w zakresie robót budowlanych wykonanie: a) robót rozbiórkowych (rozebranie ścian wewnętrznych, posadzek i podłóg); b) ścian działowych o gr. 12 cm; c) montażu nadproży żelbetowych prefabrykowanych; d) tynków wewnętrznych wapiennych wraz z ich przetarciem; e) izolacji przeciwwilgociowej poziomej; f) posadzek z płytek gresowych o wym. ok. 30x30 cm na zaprawie klejowej; g) usunięcia starej farby olejnej z podsufitki i widocznych elementów konstrukcji wraz z pokryciem powłoką ochronną; h) impregnacji preparatami grzybobójczymi desek i elementów drewnianych; i) cyklinowania posadzek z wykonaniem powłoki ochronnej; j) obłożenia parapetów wewnętrznych płytkami ceramicznymi; k) montażu stolarki drzwiowej; l) malowania ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi; m) licowania ścian płytkami ściennymi o wym. ok. 20x25 cm na zaprawie klejowej; n) obudowy kominka z cegły klinkierowej oraz obudowy podłączenia kominka do komina spalinowego z płyt gipsowych izolowanych; o) kominów z cegieł wraz z głowicami kominowymi; p) ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem i warstwą siatki; q) elewacji z tynku cienkowarstwowego mineralnego; r) podjazdu dla osób niepełnosprawnych; s) montażu balustrady schodowej; t) naprawy rur spustowych; u) ogrodzenia z siatki powlekanej tworzywem na słupkach z bramą wjazdową i furtkami; v) utwardzenia ciągu pieszego kostką betonową typu POLBRUK o gr. 8 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej; w) wywóz gruzu; 2) w zakresie robót sanitarnych wykonanie: a) instalacji wodociągowej z rur miedzianych w otulinie poliuretanowej; b) montażu umywalek porcelanowych i baterii umywalkowych; c) montażu zlewozmywaka stalowego na szafce, którą dostarczy Zamawiający; d) instalacji kanalizacyjnej z rur PCV 50 mm i 110 mm; e) montażu misek ustępowych typu kompakt; f) montażu pisuarów z zaworem spłukującym; g) montażu zaworu hydrantowego ?50 mm w szafce hydrantowej wnękowej; h) montażu elektrycznego wymiennika ciepłej wody użytkowej; i) instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych; j) montażu grzejników aluminiowych; k) montażu kominka z płaszczem wodnym na paliwo stałe o mocy min. 16 kW; l) montażu naczynia otwartego typu B o pojemności min. V=20 dm3; m) montażu pompy obiegowej o parametrach Q=2 m3/h i H=3,0 m; n) przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV do istniejącego zbiornika; o) prób szczelności; 3) w zakresie robót elektrycznych wykonanie: a) rozdzielni RG w obudowie; b) instalacji oświetleniowej przewodem YDYp 3/4x1,5 mm; c) instalacji gniazd 1-fazowych przewodem YDYp 3x2,5 mm; d) montażu wyłączników i gniazd wtyczkowych; e) montażu opraw oświetleniowych; f) montażu wyłącznika głównego spełniającego jednocześnie rolę wył. ppoż.; g) instalacji oświetlenia awaryjnego; h) instalacji ochrony przepięciowa i od porażeń; i) instalacji odgromowej; j) zasilenia pompy obiegowej i urządzeń przy kominku; k) pomiarów ochronnych; 4) zakup i montaż: a) kinkietów z kloszami szklanymi, każdy na dwie żarówki o mocy 60-100 W - wzór do uzgodnienia z Zamawiającym - 10 szt., b) uchwytów dla osób niepełnosprawnych metalowych ze stali nierdzewnej - 1 kpl. 1.2 Zadanie, o którym mowa w ust. 1 powyżej realizowane będzie na podstawie projektu budowlano-wykonawczego pod nazwą: Remont budynku sali wiejskiej z przeznaczeniem na funkcje społeczno-kulturalne i rekreacyjne w Łęgowie na działce nr 113/6, opracowanego przez Przed-siębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe JT Chojnice ul. Szpitalna 1C. 1.3 Cenę ofertową należy określić na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Dołączone do specyfikacji przedmiary robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 1.4 Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizacją oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 3) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 5) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 1.5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.6. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.500,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09