Przetargi.pl
Remont budynku sali wiejskiej z przeznaczeniem na funkcje społeczno-kulturalne i rekreacyjne w Łęgowie

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2010-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku sali wiejskiej z przeznaczeniem na funkcje społeczno-kulturalne i rekreacyjne w Łęgowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania, które w budżecie Gminy Sulechów na lata 2010-2011 figuruje pod nazwą Remont budynku sali wiejskiej z przeznaczeniem na funkcje społeczno-kulturalne i rekreacyjne w Łęgowie wraz z zakupem wyposażenia, w tym m. in: 1) w zakresie robót budowlanych wykonanie: a) robót rozbiórkowych (rozebranie ścian wewnętrznych, posadzek i podłóg); b) ścian działowych o gr. 12 cm; c) montażu nadproży żelbetowych prefabrykowanych; d) tynków wewnętrznych wapiennych wraz z ich przetarciem; e) izolacji przeciwwilgociowej poziomej; f) posadzek z płytek gresowych o wym. ok. 30x30 cm na zaprawie klejowej; g) usunięcia starej farby olejnej z podsufitki i widocznych elementów konstrukcji wraz z pokryciem powłoką ochronną; h) impregnacji preparatami grzybobójczymi desek i elementów drewnianych; i) cyklinowania posadzek z wykonaniem powłoki ochronnej; j) obłożenia parapetów wewnętrznych płytkami ceramicznymi; k) montażu stolarki drzwiowej; l) malowania ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi; m) licowania ścian płytkami ściennymi o wym. ok. 20x25 cm na zaprawie klejowej; n) obudowy kominka z cegły klinkierowej oraz obudowy podłączenia kominka do komina spalinowego z płyt gipsowych izolowanych; o) kominów z cegieł wraz z głowicami kominowymi; p) ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem i warstwą siatki; q) elewacji z tynku cienkowarstwowego mineralnego; r) podjazdu dla osób niepełnosprawnych; s) montażu balustrady schodowej; t) naprawy rur spustowych; u) ogrodzenia z siatki powlekanej tworzywem na słupkach z bramą wjazdową i furtkami; v) utwardzenia ciągu pieszego kostką betonową typu POLBRUK o gr. 8 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej; w) wywóz gruzu; 2) w zakresie robót sanitarnych wykonanie: a) instalacji wodociągowej z rur miedzianych w otulinie poliuretanowej; b) montażu umywalek porcelanowych i baterii umywalkowych; c) montażu zlewozmywaka stalowego na szafce, którą dostarczy Zamawiający; d) instalacji kanalizacyjnej z rur PCV 50 mm i 110 mm; e) montażu misek ustępowych typu kompakt; f) montażu pisuarów z zaworem spłukującym; g) montażu zaworu hydrantowego ?50 mm w szafce hydrantowej wnękowej; h) montażu elektrycznego wymiennika ciepłej wody użytkowej; i) instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych; j) montażu grzejników aluminiowych; k) montażu kominka z płaszczem wodnym na paliwo stałe o mocy min. 16 kW; l) montażu naczynia otwartego typu B o pojemności min. V=20 dm3; m) montażu pompy obiegowej o parametrach Q=2 m3/h i H=3,0 m; n) przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV do istniejącego zbiornika; o) prób szczelności; 3) w zakresie robót elektrycznych wykonanie: a) rozdzielni RG w obudowie; b) instalacji oświetleniowej przewodem YDYp 3/4x1,5 mm; c) instalacji gniazd 1-fazowych przewodem YDYp 3x2,5 mm; d) montażu wyłączników i gniazd wtyczkowych; e) montażu opraw oświetleniowych; f) montażu wyłącznika głównego spełniającego jednocześnie rolę wył. ppoż.; g) instalacji oświetlenia awaryjnego; h) instalacji ochrony przepięciowa i od porażeń; i) instalacji odgromowej; j) zasilenia pompy obiegowej i urządzeń przy kominku; k) pomiarów ochronnych; 4) zakup i montaż: a) kinkietów z kloszami szklanymi, każdy na dwie żarówki o mocy 60-100 W - wzór do uzgodnienia z Zamawiającym - 10 szt., b) uchwytów dla osób niepełnosprawnych metalowych ze stali nierdzewnej - 1 kpl. 1.2 Zadanie, o którym mowa w ust. 1 powyżej realizowane będzie na podstawie projektu budowlano-wykonawczego pod nazwą: Remont budynku sali wiejskiej z przeznaczeniem na funkcje społeczno-kulturalne i rekreacyjne w Łęgowie na działce nr 113/6, opracowanego przez Przed-siębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe JT Chojnice ul. Szpitalna 1C. 1.3 Cenę ofertową należy określić na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Dołączone do specyfikacji przedmiary robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 1.4 Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizacją oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 3) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 5) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 1.5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.6. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.500,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach