Przetargi.pl
Remont budynku sali sportowej z zapleczem i przewiązką w Zespole Szkół w Gdowie

Zespół Szkół w Gdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-420 Gdów,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4514458 , fax. 12 2514061
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Gdowie
    32-420 Gdów, woj. małopolskie
    tel. 12 4514458, fax. 12 2514061
    REGON: 00023113600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgdow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku sali sportowej z zapleczem i przewiązką w Zespole Szkół w Gdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku Sali sportowej z zapleczem, przewiązką i otoczeniem w Zespole Szkół w Gdowie, ul. Bocheńska 405, 32-420 Gdów, działka nr 811, obr. ewid. Gdów, gmina Gdów, powiat wielicki. 2/.Planowane roboty roboty mają na celu likwidację szkód powstałych na skutek uporczywego zawilgacania budynku Sali sportowej z zapleczem i przewiązką oraz poprawę całościowego stanu zabezpieczenia przeciwwodnego i termomodernizacje tej części obiektu w połączeniu z remontem pomieszczeń. 3/.Zakres robót obejmuje między innymi: a) remont dachu sali, zaplecza i przewiązki w połączeniu z wymianą warstw pokrycia, b) termomodernizację sali sportowej z zapleczem i przewiązką, c) remont izolacji przeciwwodnej kanału technicznego oraz ścian fundamentowych i piwnicznych Sali, zaplecza i przewiązki, d) remont posadzki z izolacją przeciwwodną w Sali sportowej, e) remont pomieszczeń sali oraz korytarza przy sali sportowej i w przewiązce, f) remont kanalizacji deszczowej, g) remont zewnętrznych nawierzchni utwardzonych w otoczeniu budynku, h) remont przewodów instalacji grzewczej w obrębie Sali, zaplecza i przewiązki, i) remont instalacji wentylacji mechanicznej, j) remont oświetlenia k) opinię mykologiczną uwzględniającą sposób wykonania odgrzybienia i osuszenia ścian 4/.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarze robót- załącznik H do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik I do SIWZ c) projekcie budowlanym remontu budynku Sali sportowej z zapleczem i przewiązką w ZS w Gdowie opracowanym przez mgr inż. Radosława Kwiatek, czerwiec 2014 r. -załącznik J do SIWZ, d) wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 3.3 i 3.4 SIWZ oraz zasadami sztuki budowlanej, e) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw niezbędnych do realizacji i zakończenia remontu oraz wszelkich robót budowlanych i usług, których potrzeba wykonania ujawni się w toku realizacji zamówienia, w tym także prac nie ujętych w SIWZ i przedmiarze (który stanowi element pomocniczy), a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi ze: a) zgłoszenia prac do Wydziału Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami w dniu 6 czerwca 2014 r. - załącznik K do SIWZ Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów innych niż podane w przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 5/.Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) zorganizowania zaplecza i podjęcia wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, c) wykonywania prac w ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru i przedstawicielem Zamawiającego, d) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, e) zgłoszenia robót do odbioru, f) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, g) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, h) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., i) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, j) dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, k) usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, l) wykonania prac porządkowych oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu przyległego do budynku, m) wyraźnego, widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, n) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, o) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, 6/.Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji, przedmiarów, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgdow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach