Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
- Data zamieszczenia: 2020-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Strzelców Bytomskich 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. +48323513364, fax. +48323513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku rozdzielni 6kV (rozdzielnia główna) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział KWK „Centrum“ w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie należy zrealizować zgodnie z zatwierdzonym projektem: „Projekt remontu budynku rozdzielni 6kV – rozdzielnia główna” wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót opracowanym w czerwcu 2020 r. Zakres zamówienia do realizacji opisano w w/w opracowaniu. Projekt posiada część opisową i rysunkową. Obie części opracowania należy traktować równoważnie. Rzeczy przedstawione na rysunkach lub schematach a nie ujęte w części opisowej lub odwrotnie należy traktować jak ujęte w obu częściach dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. – załącznik nr 1 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. – załącznik nr 1a do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 4. Oświadczenie dotyczące wadium – załącznik nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY” 5. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3 do druku „FORMULARZ OFERTOWY 6. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców 8. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja poprzez przebudowę i termomodernizację budynku na remizę strażacką dla potrzeb OSP Niegowa oraz budowa remizo-świetlicy w sołectwie Łutowiec
Dodano: 2024-04-02 - Utworzenie klubu integracji międzypokoleniowej w pomieszczeniu byłej kawiarni Kaktus położonej w Mok-u wraz z mediateką
Dodano: 2024-01-16 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-12-28 - WYMIANA POKRYCIA DACHU I DOCIEPLENIE STROPU W BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W MYSZKOWIE
Dodano: 2023-10-27 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-10-06 - BZP.271.13.2023 "Remont pustostanów w budynkach komunalnych Miasta Tarnowskie Góry"
Dodano: 2023-09-29 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 14 - dostosowanie oddziałów przedszkolnych do przepisów MEN i ppoz
Dodano: 2023-08-01 - CAFE MARIA - aranżacja przestrzeni
Dodano: 2023-07-20 - „PRZEBUDOWA SANITARIATÓW W PRZEDSZKOLU NR 11 W RACIBORZU PRZY UL. JANA 20”
Dodano: 2023-07-12 - Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną
Dodano: 2023-07-06