Przetargi.pl
Remont budynku remizy OSP w Głuszynie

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku remizy OSP w Głuszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane w zakresie straży pożarnych - 45216121-8 Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie remontu budynku remizy OSP w Głuszynie i obejmuje: a) remont pokrycia dachu: demontaż istniejącego pokrycia dachu i obróbek blacharskich, docieplenie stropodachu styropapem grubości 15 cm laminowanym jednostronnie papą, 2 krotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną grubości minimum 5 mm modyfikowana SBS na osnowie poliestrowej o gramaturze minimum 200g/m2, montaż obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy ocynkowanej, b) remont pomieszczenia świetlicy: wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym oraz wykonaniem badania i sporządzeniem protokołu badania instalacji, wykonanie malowania tynków wewnętrznych świetlicy wraz z przygotowaniem podłoży (zeskrobanie starej farby, zmycie tynków, zagruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych, pomalowanie farbami emulsyjnymi sufitu i ścian, pomalowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, rur i grzejników), cyklinowanie i lakierowanie parkietu c) wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilenia syreny w listwach elektroinstalacyjnych. 1. Remont pokrycia dachu: demontaż istniejącego pokrycia papowego i obróbek blacharskich; docieplenie stropodachu płytami styropapu grubości 15 cm laminowanym jednostronnie papą z przymocowaniem kołkami do podłoża stropodachu; montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej wraz z rynnami i rurami spustowymi; dwuwarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną grubości min. 5 mm modyfikowaną SBS z wkładką nośną poliestrową o gramaturze min. 200g/m2 z zastosowaniem klinów styropianowych i wywinięciem papy na ścianach i ogniomury z zastosowaniem listew dociskowych papy na ścianach; wywiezienie i utylizacja rozebranej papy bitumicznej. 2. Roboty remontowe w świetlicy: zabezpieczenie podłóg folią; zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni tynków; wykonanie gładzi gipsowych sufitów i ścian dwuwarstwowo do wysokości lamperii z zagruntowaniem podłoża; dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną; dwukrotne malowanie farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem szpachlą olejno - żywiczną lamperii do wysokości 150 cm ponad poziom podłogi, dwukrotne pomalowanie farbą olejną drzwi, grzejników i rur instalacji c.o.; poszpachlowanie, wykonanie cyklinowania parkietu zniszczonego, zagruntowanie parkietu i dwukrotne lakierowanie lakierem chemoutwardzalnym; wykonanie prac porządkowych po robotach remontowych. 3. Instalacja elektryczna: a) instalacja elektryczna świetlicy strażackiej wymiana przewodów instalacji elektrycznej w świetlicy strażackiej z podłączeniem do nowo wykonanej (puszka pod sufitem korytarza na parterze), wymiana osprzętu elektrycznego w świetlicy, wykonanie pomiarów instalacji wraz ze sporządzeniem protokołu badania wykonanej instalacji, b) instalacja elektryczna zasilenia syreny demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z zasileniem syreny, wykonanie instalacji elektrycznej natynkowej przewodami miedzianymi w listwach instalacyjnych z podłączeniem syreny, wykonanie pomiarów instalacji wraz ze sporządzeniem protokołu badania wykonanej instalacji 4. Inne wymagania zamawiającego: wywiezienie gruzu z rozbieranych elementów na odległość do 12 km, wszystkie materiały zastosowane przy realizacji zamówienia muszą posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne, które należy dostarczyć Zamawiającemu; wykonanie badań i sprawdzeń wykonanych instalacji. Na w/w roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają wymogi określone w siwz: Wykonawca musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję: kierownika robót w specjalności budowlanej, kierownika robót w specjalności elektrycznej posiadają kwalifikacje w odpowiednim zakresie (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenia z izby inżynierów budownictwa o przynależności do OIIB); Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - Wykonawca musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję: kierownika robót w specjalności budowlanej, kierownika robót w specjalności elektrycznej posiadają kwalifikacje w odpowiednim zakresie (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenia z izby inżynierów budownictwa o przynależności do OIIB)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia@namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach