Przetargi.pl
Remont budynku remizy OSP Tokary gm. Korczew

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-108 Korczew, ul. Ks. Brzóski 20a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312078 , fax. 025 6312089
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Ks. Brzóski 20a 20a
    08-108 Korczew, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312078, fax. 025 6312089
    REGON: 00053626100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku remizy OSP Tokary gm. Korczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku remizy OSP Tokary polegający na rozbiórce elementów zniszczonych jak : części pokrycia i więźby dachowej, stropu drewnianego, kominów wolnostojących, pieców , ścianek , podłóg, nadproży, oraz wykonanie nowych elementów z przystosowaniem budynku do potrzeb zgodnie z projektem budowlanym , wykonanie ocieplenia budynku, instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej, zagospodarowanie placu przy budynku, wyposażenie. Szczegółowy opis zawarty jest w załączonym do SIWZ przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wys. 5000 zł. Słownie : pięć tysięcy złotych, - w terminie : najpóźniej do dnia i godz. złożenia oferty Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach , gwarancjach bankowych., ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr.25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr.216,poz.1824), poręczeniach bankowych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 33 9194 0007 0075 0471 2000 0040 BS Siedlce o-Korczew z dopiskiem -wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na remont budynku remizy OSP Tokary gm. Korczew O uznaniu przez zamawiającego, ze wadium wpłacone w pieniądzu wpłacono w terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego . W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna dokument gwarancyjny należy załączyć do oferty. Oryginał gwarancji / poręczenia powinien być złożony w oddzielnej kopercie. Kopię dokumentu należy wpiąć do ofertyprzetargowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełnić opisane niżej wymagania: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : b-1. Wykonawca ma do dyspozycji przynajmniej : - 1 kierownika budowy z uprawnieniami w odpowiedniej specjalności , uprawniającymi do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania budową posiadającego aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - całkowite doświadczenie - 3 lata, - grupę pracowników budowlanych składająca się z - murarzy, cieśli, posadzkarzy, tynkarzy, elektryka, instalatora instalacji sanitarnych - przynajmniej po 1 osobie w każdym zawodzie i razem nie mniej niż 6 osób. - sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia jak: samochód dostawczy - szt. 1 betoniarka wolnospadowa - elektryczna - szt.1 wibrator powierzchniowy - szt.1 b-2. zrealizował w latach - 2005-2009 a jeżeli okres działalności był krótszy, w tym okresie , przynajmniej 2 zamówienia porównywalne z zakresem obecnego zamówienia - nie mniejsze niż 300 000 PLN każde, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - dysponują lub mają dostęp do środków ( bez zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień) w wysokości minimalnej 400 000 PLN d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Na podstawie dołączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: a. wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 1. ), b. szczegółowy kosztorys ofertowy (przedmiar robót - załącznik nr 2), c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( załącznik nr 3), e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4, i. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji na budowie w odpowiedniej specjalności będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ), j. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca wg załącznika nr 5 k. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wg. załącznika nr 6 a także załączenie dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - referencje l. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 500 000 . zł m. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, lub oświadczenie, że wykonawca będzie realizował zamówienie we własnym zakresie. n. proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia i zakończenia robót o. kopia dokumentu wadialnego poświadczona za zgodność z oryginałem, p. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. r. podpisany ( zaakceptowany) projekt umowy stanowiący załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkorczew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach