Przetargi.pl
Remont budynku Remizy OSP Hubenice - Kozłów w miejscowości Hubenice

Urząd Gminy Gręboszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-260 Gręboszów, Gręboszów 144
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6416002 , fax. (014) 641 60 53
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gręboszów
    Gręboszów 144 144
    33-260 Gręboszów, woj. małopolskie
    tel. 014 6416002, fax. (014) 641 60 53
    REGON: 00053770500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Remizy OSP Hubenice - Kozłów w miejscowości Hubenice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku Remizy OSP Hubenice-Kozłów w m. Hubenice . Pow. zabudowy - 166,65 m2, pow. użytkowa - 152,79 m2, kubatura - 833,25 m3. Lokalizacja - miejscowość Hubenice, działka nr 421 obręb Hubenice. Zakres robót budowlano - remontowych obejmuje: 1) roboty malarskie pokrycia dachu, rynny i rury spustowe, obróbki - czyszczenie i malowanie, 2) przebudowa kanałów wentylacyjnych, przebicie przez strop drewniany, wycięcie otworów w pokryciu, przebudowa kominów powyżej dachu, wykonanie obróbek blacharskich, wykonanie czap kominowych, 3) demontaż syreny, wykonanie konstrukcji pod syrenę alarmową i jej ponowny montaż, 4) elewacje: odbicie tynków, wykonanie nowych tynków, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynków mineralnych, okładziny ścian płytkami klinkierowymi, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, 5) wymiana stolarki okiennej z drewnianej na pcv, obsadzenie podokienników z pcv, 6) wymiana stolarki drzwiowej z dostosowaniem wymiarów otworów drzwiowych do obowiązujących przepisów, 7) roboty posadzkowe; rozebranie pieców, demontaż podłogi drewnianej, wymiana podłoża, wykonanie nowej warstw wyrównawczych, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych i materiałów drewnopodobnych. 8) roboty tynkarskie; przetarcie starych tynków, przemurowanie pęknięć, uzupełnienie tynków, tynki wewnętrzne z gipsu szpachlowego, 9) roboty elektryczne; wymiana opraw oświetleniowych, montaż grzejników konwektorowych, 10) roboty malarskie ścian; emulsyjne, lakierami bezbarwnymi, okładziny ścian płytkami, 11) roboty remontowe instalacji sanitarnych, 12) roboty malarskie zewnętrznych elementów metalowych; drzwi, bramy, kraty, balustrady, 13) wykonanie kanalizacji opadowej odprowadzające wody od rur spustowych dachu, 14) wykonanie utwardzenia placu i opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej, z przygotowaniem podłoża oraz wywóz gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatkach: nr 8 (przedmiar robót), nr 9 (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium przetargowego w kwocie 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych, które winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto Nr 33 94621013 2004 4000 1498 0006 Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej Oddział Gręboszów z dopiskiem Wadium do przetargu na remont Remizy OSP Hubenice-Kozłów . 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego. Wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego) . 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat, a do oferty dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum - 60 dni od daty otwarcia ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej musi się powoływać w swej treści na przepis art. 46 ust. 5 Pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który wniesie wadium w innej, niż wyżej wskazanej formie, jego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć go z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, które zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek oferenta. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą się odpowiednim doświadczeniem t.j.: w ostatnich 5 latach, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia, i każde odpowiadające swoim rodzajem i minimum wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że zostały one wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia, - uzyskali w ostatnim roku obrót na poziomie nie niższym niż 1,5 wartość robót stanowiąca przedmiot zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust 1 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, winien złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z którego to dokumentu wynika, że oferent prowadzi działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej należy dołączyć również umowę spółki cywilnej. b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien złożyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. -wg (wzoru) dodatek nr 3 do SIWZ. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy załączyć odpis odpowiednich uprawnień budowlanych umożliwiających sprawowanie funkcji kierownika budowy, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności jego do samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa 2 pkt a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) wykaz podwykonawców, posiadane ich kwalifikacje oraz rodzaj i wartości powierzonej im części zamówienia - wg (wzoru) dodatek nr 4 do SIWZ. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. -wg (wzoru) dodatek nr 5 do SIWZ. Wykonawca winien wykazać, że wykonał tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, i każde odpowiadające swoim rodzajem i minimum wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że zostały one wykonane należycie (potwierdzone protokołami odbioru, referencjami itp.), e) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, którym wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - według (wzoru) dodatek nr 6 do SIWZ; f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2e), wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien złożyć oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - wg (wzoru) dodatek nr 7 do SIWZ, dołączając: a) sprawozdanie finansowe za ostatni rok, b) dokument, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w ostatnim roku osiągnął obrót na poziomie nie niższym niż 1,5 krotna wartość robót stanowiąca przedmiot zamówienia, c) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia, d) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z w/w informacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy winien złożyć oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -według (wzoru) dodatek. Nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl BIP Małopolska Gmina Gręboszów
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach