Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU REMIZY ORAZ GARAŻU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W NARZYMIU

Gmina Iłowo-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada, Wyzwolenia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 14 60 , fax. 23 654 10 14
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowo-Osada
    Wyzwolenia 5
    13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 654 14 60, fax. 23 654 10 14
    REGON: 130378120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/ilowo-osada/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU REMIZY ORAZ GARAŻU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W NARZYMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych w zakresie: „Remontu budynku remizy oraz garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Narzymiu” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonania prace w następującym zakresie: a) Instalacja elektryczna i odgromowa: W zakresie szczegółowym roboty obejmować będą wykonanie przedmiotowego zadania w oparciu o dokumentację techniczną: Remont budynku OSP w Narzymiu – instalacja elektryczna i odgromowa stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, SST załącznik nr 1a do SIWZ oraz przedmiar robót załącznik nr 1b do SIWZ. Zamawiający wymaga przedłożenia jako dokumentu odbiorowego stosownych badań elektrycznych związanych z wykonanymi robotami. Po demontażu istniejących elementów instalacji elektrycznej należy w miejscach glazury ściennej, tynków dokonać zaślepienia istniejących gniazd, miejsc po puszkach elektrycznych. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą i poglądową do sporządzenia oferty. Ponadto należy uwzględnić uzupełnienie masą asfaltową rozebranych elementów obecnego dojścia do budynku od strony ulicy Dworcowej.- rozbiórka niezbędna w celu wykonania zakresu robót instalacji odgromowej. b) wykonanie elewacji i pokrycia dachowego: W zakresie szczegółowym roboty obejmować będą wykonanie przedmiotowego zadania w oparciu o dokumentację techniczną: Projekt remontu budynku remizy oraz garażu ochotniczej straży pożarnej w Narzymiu stanowiącą załącznik nr 2-2e do SIWZ. Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 2-2e do SIWZ przewidziano wykonanie docieplenia dachów płaskich styropapą. Zamawiający wymaga wykonania elementów ze styropappy na połaciach jednospadowych, a następnie ułożenia łacenia i pokrycia ich blachodachówką wraz z obróbkami. Wymagane: - demontaż pokrycia z eternitu, ułożenie go na drewnianych paletach dostarczonych przez Wykonawcę robót wraz z przygotowaniem go do odbioru, utylizacji (foliowanie, palety zostają na miejscu wraz ze złożonym pokryciem azbestowym ) - pokrycie z blachy dachówkopodobnej wraz z obróbkami w kolorze czerwonym, grubość blach min. 0,5. - wymiana uszkodzonego deskowania przegniłego w skutek przecieków dachu, - deskowanie niezbędne do wyrobienia okapów i zainstalowania ewentualnych desek czołowych, - foliowanie, - łacenie, Ponadto przewidziano zaizolowanie stropodachu warstwą wełny mineralnej gr. 20 cm z membranami paroszczelnymi od strony sufitu i paroprzepuszczalnymi od strony dachu. Wykonanie stelażu z płyt OSB. Elewacje wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. c) roboty malarskie: Opis stanu istniejącego – lamperia do wys. 1,5m w pomieszczeniach numer 2-3, glazura do wys. 1,5m w pomieszczeniach numer 1, 4, 5. Wysokość pomieszczeń 3,10m. Wymagane: Odświeżenie istniejących pomieszczeń zgodnie ze stanem obecnym m.in. roboty przygotowawcze, skrobanie, gipsowanie, malowanie. Lamperia oraz malowanie farbą emulsyjną zmywalną sufitów powyżej lamperii i glazury. Malowanie rurek instalacji c.o., ościeżnic i skrzydeł drzwiowych farba olejną. Z uwagi na obecny stan pomieszczeń ilość wymaganych krotności malowań zależna od potrzeb poszczególnych pomieszczeń. Wykonawca przewidzi demontaż, zdjęcie przesunięcie istniejącego umeblowania pomieszczeń oraz jego zabezpieczenie. Zabezpieczenie wymagane jest również dla stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonawca dokona wymiany istniejących kratek wentylacyjnych i wentylatorów. Wymagane przygotowanie podłoży poprzez skrobanie, gruntowanie, dokonanie gipsowania w miejscach uzupełnień rys, spękań, drobnych odparzonych miejsc. Wymagane ewentualne wklejenie siatki na rysy oraz uzupełnienia masą akrylową. Należy wykonać również parapety wewnętrzne z konglomeratu marmurowego. Wszystkie materiały nie nadające się do użytku Wykonawca zabierze na własny koszt we własne miejsce składowania. Kolory pomieszczeń do uzgodnienia z Zamawiającym. Wymiary pomieszczeń wskazano załącznikiem nr 2f do SIWZ. d) roboty instalacyjne: Dostarczenie i montaż instalacji i materiałów wyposażenia w zakresie robót branży c.o. - rury z kształtkami, grzejniki o parametrach nie gorszych niż ogrzewacz gazowy EU5T -TERM-GAZ - odprowadzenie spalin bezpośrednio przez ścianę obiektu .Zakres prac uwzględnia wykonanie wszystkich niezbędnych prac budowlanych koniecznych do wykonania w zakresie instalacji (wykucia, przekucia, bruzdy, zaprawianie i zatynkowanie bruzd i przekuć). - ilość urządzeń 6 szt. Należy przewidzieć wymianę wylotów wyprowadzających spaliny przez ścianę budynku. e) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - wymiana „starych – drewnianych skrzynkowych okien dwuszybowych wyeksploatowanych i nieszczelnych okien budynku na właściwe z pełnym montażem systemowym: szczeliny dylatacyjne obwodowe 10-30 mm; montaż mechaniczny (kotwy lub dyble w rozstawie wg ITB); izolacje przeciwwilgociowe – membrana paroizolacyjna od wewnątrz – paro przepuszczalna od zewnątrz; izolacje cieplne –pianka PUR między izolacjami. Okna powinny być wyposażone w nawiewniki okienne (w górnej części ram). Ze względu na wymagania jednakowych struktur całego obiektu należy zachować pierwotny styl stolarki. Nawiewniki umieścić w górnej części okna (środek skrzydła) z dyszą kierującą strumień napływającego powietrza pod sufit. Powinny być wyposażone min. w : daszek zewn. filtr –(ochrona przed kurzem, brudem i hałasem); kratkę z regulacją wielkości strumienia nawiewanego. okna o wsp. przenik. U = 1,1 W/m2K Proponowany materiał ram: PCV wielokomorowe. Wymiana „starych pełnych PCV drzwi wejściowych do budynku na właściwe z pełnym montażem systemowym: szczeliny dylatacyjne obwodowe 10-30 mm; montaż mechaniczny (kotwy lub dyble w rozstawie wg ITB); izolacje przeciwwilgociowe – membrana paroizolacyjna od wewnątrz – paro przepuszczalna od zewnątrz; izolacje cieplne –pianka PUR między izolacjami. o wsp. przenik. U = 1,1 W/m2K Przewidzianą stolarkę do wymiany wskazuje załącznik nr 3 do SIWZ. f) roboty dotyczące garażu OSP: - rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachu betonowym wraz z obróbkami - montaż nowych rynien, rur i obróbek blacharskich. - ułożenie pokrycia z blachy - wykonanie docieplenia budynku gr. styropianu 15cm wraz z wyprawą elewacyjną. - demontaż starych i montaż nowych drzwi garażowych rozwieralnych w kolorze czerwonym o wym. otworu wys. 2,72m szer. 2,90m. Wrota otwieralne wraz z drzwiami umożliwiającymi wejście do środka bez otwierania całych wrót. - demontaż starych stalowych drzwi o wym. 83x210cm i 160x210cm i montaż nowych ocieplonych drzwi. - montaż parapetu przy istniejącym oknie o wym. wys. 60cm i długość 100cm. Opis obiektu: Budynek murowany z dachem betonowym jednospadowym - ściany szczytowe – wys. 2,70m w niższym miejscu 3,20m wyższym - długość budynku 12,00 x 4,60m Obiekt wskazuje załącznik nr 2g. Robotom podlegają dwie ściany szczytowe i jedna frontowa. Uwaga: Wymagana wizja w zakresie robót oraz dokonanie sprawdzenia wymiarów obiektu celem weryfikacji wielkości i zakresu robót. Wymagane dokonanie zabezpieczenia w obrębie wykonywanych robót oraz prawidłowe jego oznakowanie. Wszystkie materiały nie nadające się do użytku Wykonawca zabierze na własny koszt we własne miejsce składowania. Zamawiający wymaga złożenia rozebranego pokrycia dachowego na drewnianych paletach. Po czym palety z pokryciem należy ofoliować celem zabezpieczenia. UWAGA: Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest co najmniej identyczny w parametrach technicznych, funkcjonalności, konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany i możliwe zbliżony pod względem rozmiarów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składowanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, poddane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca robót zapewnił osobę pełniącą funkcję kierownika budowy/robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowalnej. Uwaga: Zamawiający wymaga aby w ofercie zostało ujęte wywiezie materiałów rozbiórkowych we własne miejsce składowania. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia i utrzymania terenu robót. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa dla robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę tj. a) Załącznik nr 1; 2-2d SIWZ: Projekt budowlany, b) Załącznik nr 1b; 3a SIWZ: Przedmiar robót, stanowiący formę poglądową i uzupełniającą przedmiotu zamówienia. c) Załącznik nr 1a; 2e SIWZ: Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych, d) Załącznik nr 3 SIWZ stolarka okiennej i drzwiowej przewidziana do wymiany; załącznik 2f wymiary pomieszczeń Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu – przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego : 27 8225 1019 2002 0020 0019 0004 z dopiskiem: wadium na zadanie nr RI.271.1.2018.PN. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Zamawiający żąda dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę metodą uproszczoną. Kosztorys ma charakter pomocniczy i służył będzie Zamawiającemu do celów informacyjnych, poglądowych oraz rozliczeniowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach