Gmina Obryte ogłasza przetarg
- Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7411004 , fax. 029 7411004
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Obryte
Obryte 185 185
07-215 Obryte, woj. mazowieckie
tel. 029 7411004, fax. 029 7411004
REGON: 55066813700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugobryte.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Psarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia: Remont budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Psarach polegać będzie na wymianie posadzek, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu ścian zewnętrznych warstwą wełny mineralnej grubości 10 cm, wykonaniu elewacji z desek szalówkowych grubości 20 mm 2. Rozwiązania projektowe a) stan istniejący Budynek dwukondygnacyjny, wysokość w kalenicy 7.7 m, wysokość ściany podłużnej 3.9 m. Ściany zewnętrzne drewniane obite płytą. Stolarka okienna drewniana skrzynkowa - do wymiany. Drzwi wewnętrzne płytowe i drewniane - do wymiany, drzwi zewnętrzne drewniane - do wymiany. Dach kryty blachą, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej - skorodowane - do wymiany. Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej skorodowane - do wymiany. Opaska betonowa. Woda z sieci miejskiej, instalacja elektryczna, Instalacja c.o. - piece elektryczne. b) stan projektowany < docieplenie ścian zewnętrznych Termomodernizacja budynku ma za zadanie zmniejszenie strat ciepła przez nieocieplane przegrody. Projektuje się zmniejszenie strat ciepła przez przenikanie przez ściany zewnętrzne, poprzez ocieplenie ścian zewnętrznych metodą suchą z wykorzystaniem jako izolacji termicznej wełny mineralnej półtwardej gr. 10 cm, wymianę okien drewnianych na okna PCV o Uk = 1.1. Ściany zewnętrzne ocieplić należy od strony zewnętrznej wykorzystując jako główny materiał ocieplający wełnę mineralna gr. 10 cm. Elewacja z desek sosnowych łączonych na wpust gr. 20 mm i zabezpieczonych trzykrotnie lakierobejcą. Cokół budynku z gresu mrozoodpornego koloru jasnego brązu. Opaska z płyt betonowych do rozbiórki, nową opaskę wykonać z kostki brukowej gr 6 cm koloru szarego. Obrzeże 6 x 20 cm . Schody zewnętrzne obłożyć płytkami mrozoodpornymi na zaprawie mrozoodpornej < wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Stolarka okienna Z uwagi na nietypowy wymiar, proste warunki konserwacji proponuje się wymianę starych okien drewnianych na stolarkę PCV pięciokomorowa. Zestawienie okien do wymiany : Okna PCV o wym. 127/188 - 11 szt,. - szyba jednostronnie bezpieczna o współczynniku Uk = 1.1 W / m2 K - parapet zewnętrzny z blachy ocynkowanej - parapet wewnętrzny z konglomeratu syntetycznego Stolarka drzwiowa Z uwagi na nietypowy wymiar, proste warunki konserwacji proponuje się wymianę istniejącej stolarki drzwiowej drewnianej zewnętrznej na stolarkę aluminiową zewnętrzna termiczną i stolarkę wewnętrzna płytową. Zestawienie drzwi do wymiany: - drzwi aluminiowe zewnętrzne z wkładka termiczną : a/ Drzwi dwuskrzydłowe 140/205 - panel pełny w kolorze futryn - szyba bezpieczna - dwa zamki, - samozamykacz. b/ drzwi jednoskrzydłowe 80/205 - panel pełny w kolorze futryn - dwa zamkami , - samozamykacz. - drzwi wewnętrzne płytowe - 80/205 - 5 szt - 93/205 - 1 szt , - 90/205 - 2 szt - drzwi składane dwuskrzydłowe 400/300 cm - wym. skrzydła 200/300 cm, - skrzydło składa się z 5 paneli 40/300 cm łączonych na zawiasy. - dodatkowo na suficie i w podłodze zamontować listwy prowadzące. < wymiana posadzki Aktualnie występuje podłoga z desek- podłoga do zerwania. Projektuje się nową posadzkę z płytek gresowych. Warstwy podposadzkowe : - podkład z piasku gr 10 cm, - podkład betonowy gr 10 cm , - izolacja z folii, - izolacja cieplna zestyropianu gr 8 cm, - izolacja z folii, - szlachta gr 5 cm zbrojona siatką, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść do dnia 21.07.2009 r. do godz. 10:00. 3. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego; b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - BS Pułtusk O/Obryte numer konta Zamawiającego: 33 8232 0005 5500 1834 2000 0010
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; f) przed podpisaniem umowy wniosą zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokości 5% wartości zamówienia brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej =ustawą=, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ); d) dowód wpłacenia wadium. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wykorzystać wzór - załącznik nr 9); b) uprawnień i aktualnego potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - kierownika budowy. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie o zdolności ekonomicznej i finansowej; 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugobryte.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont polegający na wymianie drzwi na antywłamaniowe w czerpnio-wyrzutniach na I linii metra w Warszawie
Dodano: 2016-07-20 - Wymiana drzwi wewnętrznych
Dodano: 2016-04-11 - Wykonanie dostawy drzwi aluminiowych wraz z usługą montażu w budynku nr 3 w Wałczu przy ul. Kościuszki 24
Dodano: 2016-03-14 - PRACE BUDOWLANE W BUDYNKU VGB W III ODDZIALE ZUS W WARSZAWIE PRZY UL. CZERNIAKOWSKIEJ 16: WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH ORAZ REMONT KONSTRUKCJI ZADASZENIA NAD WEJŚCIEM GŁÓWNYM ORAZ KONSTRUKCJI ŻELBETOWEJ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2014-09-12 - Remont Letni w Domu Studenta nr 6 Uniwersytetu Warszawskiego podzielony na 2 etapy : Etap I - remont w segmentach studenckich i segmentach dla osób niepełnosprawnych wymiany podłóg, malowanie ścian, remonty aneksów kuchennych, wymiana sanitariatów i uchwytów dla niepełnosprawnych Etap II - montaż drzwi przeciwpożarowych w pokojach studenckich, pokojach gościnnych, pomieszczeniach DSO i serwerowi, malowanie klatek schodowych, remont świetlicy.
Dodano: 2014-07-07 - Dostosowanie do wymagań ppoż. budynku biurowego na terenie CUW
Dodano: 2014-01-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu 23 sztuk drzwi wejściowych do klatek schodowych, dostawie oraz montażu 23 sztuk fabrycznie nowych drzwi wejściowych do klatek schodowych w budynkach zlokalizowanych na osiedlu domów wielorodzinnych przy ul. Gen Sadowskiego 2,3,5,6 w Szczecinie
Dodano: 2013-09-23 - Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu drzwi p.poż. oraz ułożeniu wykładzin podłogowych dywanowych o klasie odporności ogniowej Cfl - s1
Dodano: 2013-03-07 - Roboty budowlane polegajace na remoncie obejmujacym swoim zakresem wymianę istniejących drzwi ppoż. o odpornosci ogniowej (EI30) i (EI60).
Dodano: 2011-07-08 - Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Agencji Rezerw Materiałowych Składnica w Resku, Magazyn Zamiejscowy w Świnoujściu
Dodano: 2009-10-09