Przetargi.pl
Remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 31 w Obornikach Śląskich.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku przy ul. Wyszyńskiego 31 w Obornikach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku obejmował będzie tylko i wyłącznie naprawę uszkodzeń oraz wzmocnienie ścian i fragmentu stropu nad piwnicą budynku. I. LOKALIZACJA I STAN ISTNIEJĄCY INWESTYCJI: Teren inwestycji znajduje się na działce nr 8 w obrębie ewidencyjnym Oborniki Śląskie, na arkuszu mapy nr 9. Zgodnie z miejscowym planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Oborniki Śląskie (uchwała nr150/XXXV/258/05 Rady Miejskiej w Obornikach Śląskich z dnia 7 lipca 2005r) przedmiotowa działka zlokalizowana jest na obszarach MN/10(22), w strefie "A" ścisłej ochrony konserwatorskiej. Od strony wschodniej działka przylega do ul. Wyszyńskiego. Od strony północnej działka graniczy z działką nr 21. Od strony zachodniej przylegają działki nr 38,39 i40, natomiast od strony południowej- działki nr. 10 i 42. Teren działki jest pochylony ze spadkiem w kierunku zachodnim (w stronę ul. Wyszyńskiego), porośnięty drzewami, jak również roślinnością niską. W północno-wschodnim narożu działki zlokalizowany jest budynek inwentarski. Przedmiotowy budynek wzniesiony został ok. 1880 r. i obecnie ma już ponad 130 lat. Przez cały okres powojennej eksploatacji zużytkowany był zgodnie z przeznaczeniem - jako budynek mieszkalny. Przez cały okres eksploatacji budynek nie przechodził żadnego kompleksowego remontu poza bieżącą konserwacją. Jest to budynek 3-kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony z poddaszem użytkowym. Układ architektoniczny ścian nośnych jest symetryczny względem znajdującej się w centralnej części klatki schodowej, do której wejście zlokalizowane w poziomie parteru od strony podwórza. Od strony ulicy, pod tarasami znajduje się połączone z klatką schodową wejście do piwnicy. Budynek posadowiony jest na ławach ceglanych. Szerokość ław fundamentowej równa się szerokości muru w poziomie parapetu okien piwnic i wynosi ok 66 cm Mury nośne budynku wykonane są z cegły pełnej na zaprawie cementowo wapiennej. Przeprowadzone pomiary inwentaryzacyjne wykazały zmienną szerokość ścian zewnętrznych w zależności od kondygnacji. Strop nad piwnica jest masywny o mieszanym układzie belek. Wykonany jest ze stalowych dźwigarów nośnych o szerokości półki ok. 100mm (dwuteownik NP. 200mm) pomiędzy którymi rozpięte są ceglane sklepienia łukowe o rozpiętości ok. 115 do 208cm. Strop nad parterem jest drewniany - na podstawie układu desek podłogi na piętrze ustalono, że stropy oparte są na podłużnych ścianach zewnętrznych (wschodniej i zachodniej) oraz na ścianie wewnętrznej, biegnącej na całej szerokości budynku i spinające ściany szczytowe. Schody na wszystkich kondygnacjach drewniane, policzkowe. Poręcze drewniane. Konstrukcja dachu drewniana - krokwiowo - płatwiowa. Pokrycie stanowi dachówka ceramiczna karpiówka - w koronkę. Tynki zewnętrzne i wewnętrzne wapienne i cementowo wapienne. W części pomieszczeń na ścianach wykonano okładziny z płyt gk bądź położono gładzie gipsowe i tapety. Posadzka w piwnicy wykonana w postaci wylewki cementowej. Podłogi na klatce schodowej drewniane - deski. Podłogi w mieszkaniach drewniane w postaci desek lub paneli, w kuchni i pomieszczeniach sanitarnych występują płytki ceramiczne. Budynek znajduje się w strefie ochrony zabytkowej oraz w wykazie obiektów zabytkowych. II. ZAKRES ROBÓT OBJĘTY ZAMÓWIENIEM: Prace rozbiórkowe i demontażowe 1. Skucie odspojonych fragmentów tynków zewnętrznych 2. Odsłonięcie (odkopanie) północno-wschodniego naroża budynku do poziomu montowanego na północnej ścianie szczytowej pod oknem piwnicy ściągu. 3. Wykonanie bruzd w miejscach montażu ściągów (?20 mm) po zewnętrznej powierzchni ścian budynku (Nr 1) oraz na klatce schodowej (Nr7) 4. Skucie tynku pasami o szeroko kości ok. 10cm i wykonanie szczelin w spoinach poziomych muru w miejscu projektowanych przeszyć muru prętami o średnicy 6 mm (Nr 2). 5. Skucie tynku pasami o szerokości ok. 15-20 cm w miejscu projektowanych iniekcji (Nr 3). 6. Skucie tynków oraz wykonanie gniazd w murze (~5x5 cmi głębokości ok. 3cm) w miejscach projektowanego montażu kotew spinających ściany szczytowe budynku (Nr.6). Wykonanie odwiertów pod projektowane kotwy. 7. W miejscach projektowanych przejść ściągów przez ściany (Nr.4 i Nr.5) wykonanie przewiertów przez mur oraz skucie tynków w miejscach projektowanego montażu blach (el.: 101, 102, 103 i 105) oraz kształtowników oporowych (el.:104). Prace budowlano-montażowe 1. Montaż kotew spinających ścianę szczytową ze ścianami wewnętrznymi (Nr.6). 2. Montaż ściągów (Nr 1, Nr.4, Nr.7) i prętów (Nr.2) w przygotowanych bruzdach i szczelinach. 3. Wykonanie iniekcji pęknięć ścian i sklepień stropu w piwnicy(Nr.3) Prace wykończeniowe 1. Odtworzenie pasów tynku cementowo0wapiennego (skutego wydłuż inektowanych rys.) ze wzmocnieniem w postaci siatki włókna szklanego. 2. Odtworzenie warstwy tynkarskiej z zachowaniem istniejącego boniowania na elewacjach. 3. Odtworzenie zasypki oraz wykonanie opaski z kostki betonowej wzdłuż północnej elewacji szczytowej. 4. Lokalne odtworzenie powłok malarskich w miejscach nałożenia nowych wypraw tynkarskich. 5.Powyższy zakres robót należy wykonać zgodnie z wytycznymi wykonawczymi znajdujące się w projekcie budowlanym. III. INFORMACJE DODATKOWE 1) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu przetargowym, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 500.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem i rodzajem robót podobne prace budowlane do stanowiących przedmiot zamówienia na kwotę brutto minimum 50 000, 00 złotych łącznie, - dysponują osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, zatrudnioną na podstawie umowy o pracę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w wykazie robót budowlanych popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami i informacji zawartych w wykazie osób i podmiotów wykonujących zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach