Przetargi.pl
Remont budynku przy ul. Poznańskiej 25 w Swarzędzu w zakresie zmiany warunków ochrony przeciwpożarowej

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku przy ul. Poznańskiej 25 w Swarzędzu w zakresie zmiany warunków ochrony przeciwpożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie obiektu do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej z uwzględnieniem Postanowienia nr 332/2016 Wielkopolskiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej z dnia 19.10.2016 r. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Prace remontowo – budowlane montaż ścianek szklanych systemowych ppoż o odporności EI 60 z drzwiami EI 30 we wskazanych miejscach; oddymianie klatki schodowej - montaż okna oddymiającego z powiększeniem otworu okiennego; - montaż siłowników we wskazanych drzwiach i oknach wymiana drzwi do kotłowni na EI 30; wykonanie poręczy jednostronnej przy schodach prowadzących do piwnicy (wykonanie w formie zbliżonej do istniejącej poręczy). wykonanie robót wykończeniowych 2. Instalacje 2.1. Instalacje sanitarne wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej; wykonanie prac związanych z systemem detekcji gazu, zamykającym dopływ gazu na głównym zaworze. Należy go ustawić tak, aby zadziałał w przypadku wystąpienia w pomieszczeniu kotłowni mieszaniny gazu z powietrzem o stężeniu 10% dolnej granicy wybuchowości i przekazał sygnał akustyczny o awarii do obsługi kotłowni i ochrony obiektu; 2.2. Instalacja elektryczna wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego o wartości 5 lx wydzielonej klatki schodowej; wykonanie zasilania centrali systemu oddymiania klatki schodowej; wykonanie zasilania urządzeń wentylacji w istniejącej kotłowni. 2.3. Instalacje oddymiania klatki schodowej i SAP 3. Prace konstrukcyjne i wykończeniowe wykonanie stolarki drzwiowej i okiennej wykonanie przejść i przepustów ogniochronnych Obowiązki Wykonawcy: Organizacja placu budowy; Przeprowadzenie wizji lokalnej przed datą złożenia oferty; Z uwagi na wykonywanie robót w budynku użyteczności publicznej, zapewnienie ciągłości pracy UMIG Swarzędz, OPS-u oraz Filii Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Poznańskiego a także dojazdu do budynku oraz parkowania przy nim; Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac; Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem; Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Postanowienie Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej nr 332/2016 z dn. 19.10.2016 r.; Zamienna Decyzja Pozwolenia na Budowę nr 6626/16 z dn. 07.12.2016 r. Ekspertyza techniczna dot. stanu ochrony ppoż budynku zatwierdzonej przez WKW PSP; Dokumentacja projektu budowlanego; Projekty branżowe: - branża elektryczna; - oddymianie klatki schodowej; - rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru Kosztorysy ślepe i przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach