Przetargi.pl
„Remont budynku przy ul. 1 Maja 14C w Lublinie na rzecz Lubelskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy”

Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 20-072 Lublin, Lubomelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5245108/09 w.13, , fax. 081 5245108/09
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    Lubomelska 1-3
    20-072 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5245108/09 w.13, , fax. 081 5245108/09
    REGON: 00700346700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ohplublin.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku przy ul. 1 Maja 14C w Lublinie na rzecz Lubelskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku położonym przy ulicy 1 Maja 14 c w Lublinie. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany, bez podpiwniczenia parterowy z częściowym piętrem. Pokryty blachodachówką oraz częściowo eternitem, podlegającym usunięciu w ramach prowadzonych robót. Budynek jest wyposażony w wodę z miejskiej sieci wodociągowej, kanalizację, instalację centralnego ogrzewania z miejskiej sieci ciepłowniczej poprzez węzeł wymiennikowy zlokalizowany w budynku, energię elektryczną. Budynek składa się z dwóch długich ciągów komunikacyjnych z pomieszczeniami biurowymi połączonych ze sobą dwoma łącznikami. Dane gabarytowe budynku a) powierzchni zabudowy budynku 1339,4 m² b) powierzchnia użytkowa ( parter plus piętro ) 1178,2 m² c) kubatura budynku 5078,3 m³ Prace prowadzone będą w oparciu o zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę. W związku z tym Inwestor nie dysponuje pełnym projektem budowlanym, a jedynie rzutami kondygnacji naziemnych wykonanymi w ramach inwentaryzacji budynku. Zakres prac obejmuje: 1. Branża budowlana - wymianę poszycia dachowego oraz systemu orynnowania - wymurowanie ogniomuru oraz jego ocieplenie styropianem i tynkiem - usunięcie przyczyny i skutków przecieku dachu w trzech miejscach - wykucie otworów drzwiowych w ścianach działowych - wymurowanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych - montaż szkieletowych ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych - montaż stolarki aluminiowej - montaż stolarki drzwiowej - skuwanie posadzek i podłoży betonowych - wylewanie podłoży betonowych i posadzek - układanie płytek gresowych i glazury - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach - malowanie emulsyjne ścian wewnętrznych 2. Branża sanitarna - wykonanie wewnętrznej kanalizacji w pomieszczeniach - wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody w budynku - wykonanie fragmentu instalacji grzewczej w budynku - wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach - montaż ustępów, umywalek, baterii umywalkowych 3. Branża elektryczna- ułożenie przewodów trójfazowego zasilenia elektrycznego - montaż przewodów elektrycznych do gniazdek jednofazowych - montaż przewodów oświetleniowych - montaż gniazdek i wyłączników oświetlenia - montaż opraw oświetleniowych LED w pomieszczeniach - montaż instalacji internetowej i alarmowej Pozostałe zapisy zawierają załączniki nr 1 oraz od 1a do 1d SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 5000,00 (słowne: pięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr rachunku: 97 1010 1339 0040 2413 9120 0000 tytułem: - „WADIUM - Remont budynku przy ul. 1 Maja 14C w Lublinie na rzecz Lubelskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego nie później niż do terminu i godziny składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium należy złożyć w biurze Lubelskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2. Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności , nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach