Przetargi.pl
„Remont budynku przy ścieżce edukacyjno - przyrodniczej na terenie miejscowości Wólka Nadbużna w formule zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 655 28 60 , fax. 85 655 29 11
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemiatycze
    ul. Tadeusza Kościuszki 35
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 655 28 60, fax. 85 655 29 11
    REGON: 50659119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemiatycze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku przy ścieżce edukacyjno - przyrodniczej na terenie miejscowości Wólka Nadbużna w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zadania: Remont budynku przy ścieżce edukacyjno - przyrodniczej na terenie miejscowości Wólka Nadbużna w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej tj.: Projektu wykonawczego i budowlanego, Przedmiaru robót, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych w zakresie remontu budynku, wykonanie robót budowlanych, Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonywać roboty budowlane aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w razie nałożenia takiego obowiązku), opracowanie kosztorysu inwestorskiego, sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót. W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie: a) opracowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę – 3 egz., b) opracowanie Projektu Budowlanego (wielobranżowego) inwestycji 5 egz. z wykonaniem opinii technicznej (ekspertyzy) dotyczącej stanu technicznego budynku, c) opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż – po 1 egz., d) opracowanie przedmiaru robót dla każdej z branż – po 2egz., e) wersja elektroniczna dokumentacji projektowej na płycie CD – 1 szt. 2) Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 1 egz., 3) Wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, b) przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowanie wszelakich dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przed ich skierowaniem do realizacji, w celu ustalenia ich zgodności z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego. Dodatkowo Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) harmonogram realizacji inwestycji, b) projekt zagospodarowania terenu budowy, c) projekt organizacji robót, d) kosztorys inwestorski e) informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), wszystkie ww. dokumenty muszą uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonane opracowania na wszystkich polach eksploatacji - w tym określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Remont budynku przy ścieżce edukacyjno-dydaktycznej polegał będzie na wykonaniu następujących robót budowlanych: - zdjęcie poszycia dachowego, - wymiana i zagęszczenie krokwi, wzmocnienie istniejących elementów więźby dachowej, - ułożenie folii dachowej, łat i kontrłat, - wyprowadzenie wywiewek stalowych wentylacyjnych ponad dach, - wykonanie nowego poszycia dachowego z blachy powlekanej, - wykonanie nowego orynnowania z blachy powlekanej, - skucie tynków wapienno-piaskowych wewnątrz budynku, - demontaż podłóg i posadzek, - demontaż podsufitki, - wykonanie wieńca żelbetowego, - wymiana belek stropowych i ich zagęszczenie, - wykonanie wylewki z betonu gr.10 cm, - ocieplenie podłogi styropianem gr. 15cm, - wykonanie wylewki cementowej gr. 6cm, - wyłożenie podłogi gresem, - wymiana stolarki okiennej na PVC w istniejących otworach, - wymiana drzwi zewnętrznych na stalowe ocieplane, - ułożenie na belkach stropowych płyty OSB gr.22mm, - ocieplenie stropu wełną mineralną gr. 30cm, - wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan., - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, - wykonanie sufitów z płyty g-k na ruszcie metalowym w przestrzeniach między belkami, - wykonanie tynków wapienno-piaskowych na ścianach wewnętrznych, - wymiana drzwi wewnętrznych na płytowe, - szpachlowanie sufitów, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, - olejowanie belek stropowych, - licowanie ścian łazienki glazurą, - montaż urządzeń dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w toalecie, - ociepleniu ścian zewnętrznych budynku styropianem gr. 20cm, - wykończenie elewacji tynkiem silikonowo-silikatowym, - ociepleniu ścian fundamentowych styrodurem ekstrudowanym gr. 10cm i wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym. - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem szczelnym o poj. V = 9,0 m3. Przyłącze wykonane z rur PVC Ø 160 mm o dł. 20 m. Zbiornik z kręgów żelbetonowych o średnicy Ø 200 cm, - wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE Ø 32 mm o dł.około 40 m, - wykonanie przyłącza energii elektrycznej. Powierzchnia zabudowy – 123,25 m2 Powierzchnia użytkowa - 98,50 m2 Kubatura - 730 m3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zawarł we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednie umowy ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi wyłącznie na potrzeby niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto oraz był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę nie mniejszą niż 300 000,00 zł na cały okres obowiązywania umowy. 2. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującą przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne”. 3. Program Funkcjonalno-Użytkowy określa wymagane zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. Odwołanie się w nim do nazw wyrobów czy producentów materiałów i urządzeń nie jest obowiązujące dla Wykonawcy, a jedynie przykładowe i ma na celu opisanie odpowiednich standardów w zakresie poszczególnych materiałów. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, jednak o parametrach równoważnych do tych opisanych w niniejszym dokumencie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnąć założenia funkcjonalne dla poszczególnych obiektów, systemów i elementów zagospodarowania terenu. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriami oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 5. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować urządzenia o parametrach lepszych niż wskazane. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A ustawy pzp (zatrudnianie osób na umowę o pracę) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, operatorów sprzętu (jeżeli nie wykonują oni pracy na zasadzie samozatrudnienia). Obowiązek, o którym mowa w zdaniach poprzednich nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierujących budową), wykonujących obsługę geodezyjną, operatorów sprzętu budowlanego wykonujących prace na zasadzie samozatrudnienia, dostawców materiałów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów przez inne podmioty) winno być złożone wraz z ofertą. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach