Przetargi.pl
Remont budynku Przedszkola w Ligocie Książęcej

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Przedszkola w Ligocie Książęcej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45400000-1, Roboty w zakresie stolarki budowlanej - 45421000-4. Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie remontu 3 pomieszczeń (po bibliotece), przyległego korytarza, pom. szatni, wejście do budynku wraz z wykonaniem utwardzenia placu i chodnika na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ligocie Książęcej oraz wymianę stolarki okiennej w całym budynku i obejmuje: wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV szybami termoizolacyjnymi o współczynniku Umax 1,0 W/m2K, profile PCV o współczynniku Umax 1,4 W/m2K (7 szt. okien z odzysku w posiadaniu zarządcy obiektu) w pomieszczeniu po byłej bibliotece oraz w pozostałej części budynku wraz z parapetami zewnętrznymi prefabrykowanych z blachy powlekanej oraz wewnętrznymi lastrykowymi na prefabrykowane PCV - wraz z obróbką obsadzenia i pomalowaniem ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, odtworzenie otworu drzwiowego z pomieszczenia przedszkolnego do korytarza z uzupełnieniem tynków, wykonanie 2 ścianek działowych w korytarzu z wykonaniem tynków i wstawieniem drzwi wewnętrznych z zamkami patentowymi, wymianę i uzupełnienie drzwi wewnętrznych wraz z futrynami, wymianę drzwi zewnętrznych drewnianych na PCV dwudzielne półpełne z wkładką termiczną i szybą bezpieczną termoizolacyjną o współczynniku Umax 1,0 W/m2K - samozamykacz, 2 zamki patentowe, profil wzmocniony o współczynniku Umax 1,4 W/m2K, wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oraz dokonaniem pomiarów instalacji potwierdzonych protokołem z pomiarów - pomieszczenia po byłej bibliotece i korytarzu, wymianę instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych na miedziane (w przejściach przez przegrody i podposadzkowo w otulinach termoizolacyjnych) w remontowanych pomieszczeniach po bibliotece (grzejniki dwupłytowe z zaworami termoizolacyjnymi i grzejnika w pomieszczeniu szatni na trzypłytowy z zaworem grzejnikowym termoizolacyjnym - pomieszczenie po byłej bibliotece i pomieszczenie szatni, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji w ścianie zewnętrznej (zachodniej) pomiędzy drzwiami zewnętrznymi z wymianą tynków zmurszałych i wykonaniem lamperii, likwidacja otworu drzwiowego z korytarza do pomieszczenia remizy z uzupełnieniem tynków, przygotowanie tynków wewnętrznych remontowanych pomieszczeń i przy wejściu do budynku (zeskrobanie i zmycie starej farby), zagruntowanie i wykonanie gładzi gipsowych oraz 2-krotne pomalowanie tynków farbą emulsyjną (kolorystyka do uzgodnienia z zarządcą), dwukrotne pomalowanie elementów metalowych, krat, lamperii z dwukrotnym szpachlowaniem, wymiana wykładziny podłogowej rulonowej PCV wraz z wykonaniem cokolika wysokości 10 cm i wykonaniem naprawy podłoża, także wykonaniem warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej i montażem listew mosiężnych progowych, utwardzenie placu przed wejściami do budynku wraz z chodnikiem pomiędzy utwardzanymi placami z kostki betonowej wibroprasowanej na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia kamiennego zamkniętej krawężnikami betonowymi na ławie betonowej, wymiana pokrycia i obróbek blacharskich na daszku nad wejściem - blacha ocynkowana, papa termozgrzewalna modyfikowana SBS z wkładką poliestrową o gramaturze min. 200g/m2, wywiezienie gruzu i ziemi na składowisko odpadów wraz z opłatą za utylizację odpadów. Wszystkie materiały zastosowane przy realizacji zamówienia muszą posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne, któż należy dostarczyć zamawiającemu oraz wykonanie badań i sprawdzeń wykonanych instalacji. Na roboty jw. wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty protokołu odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.100,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące sto 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają wymogi określone w siwz: Wykonawca, musi wykazać, że osoba będąca pełnić funkcję kierownika robót w specjalności budowlanej posiada uprawnienia (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby). Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca, musi wykazać, że osoba będąca pełnić funkcję kierownika robót w specjalności budowlanej posiada uprawnienia (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach