Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg
- Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7518392 , fax. 029 7517031
- Data zamieszczenia: 2016-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
ul. Odrodzenia 14 14
06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
tel. 029 7518392, fax. 029 7517031
REGON: 00054447300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Przedszkola Samorządowego w Jednorożcu - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem opracowania jest remont budynku przedszkola w Jednorożcu. Remont zostanie wykonany w części budynku, ma na celu poprawę funkcjonalności obiektu, warunków użytkowników obiektu, stanu technicznego i estetyki pomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem poprawy warunków ochrony przeciwpożarowej. W ramach pro?wadzonych prac projektuje się adaptację dwóch pomieszczeń piwnicznych na szatnię dla dzieci i salę zajęć ruchowych, w której będą czasowo przebywały dzieci z różnych grup wiekowych (do dwóch godzin dziennie poszczególne grupy). Projektuje się wykonanie re?montu istniejących pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej i wod.-kan. (w części sanitariatów) oraz montaż centralnego ogrzewania w adaptowanych pomieszczeniach piwnicznych. Budynek zostanie wyposażony w oświetlenie awaryjno-ewakuacyjne, klatki schodowe zostaną wydzielone pożarowo i wyposażone w okienny system oddymiania. Przy wejściu głównym do budynku zaprojektowa?no budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych, remont schodów i wymianę drzwi wejściowych. Teren zostanie oświetlony lampami umieszczonymi na słupach. Dane techniczne budynku objętego remontem: - powierzchnia zabudowy budynku 517,34 m2 - wysokość zabudowy ~ 8,87 m - powierzchnia użytkowa kond. nadziemnych 832,34 m2 - powierzchnia użytkowa piwnic 411,73 m2 - kubatura budynku 4 567 m3 - ilość kondygnacji nadziemnych 2 - ilość klatek schodowych 2 W ramach planowanego remontu projektuje się wykonanie robót: ROBOTY ZEWNĘTRZNE - budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - przebudowa schodów wejściowych do budynku. ROBOTY WEWNĘTRZNE Roboty budowlane: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - wykucie ościeżnic drzwiowych i okien, skucie tynków i okładzin, rozbiórka ścianek działowych, rozbiórka posadzek i warstw podłogowych, wykucie w ścianach z cegły otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży, - roboty murarskie - murowanie ścian działowych z betonu komórkowego, zamurowania otworów drzwiowych, - wykonanie warstw podłogowych oraz ułożenie posadzek z płytek ceramicznych (gres i terakota), wykładzin PVC oraz paneli podłogo?wych, - roboty tynkarskie - wykonanie tynków cementowo-wapiennych i gładzi gipsowych, obudowy z płyt. g.k. i sufitów podwieszanych systemo?wych, - okładanie ścian płytkami ceramicznymi, - roboty malarskie - malowanie farbą lateksową ścian i emulsyjną sufitów, malowanie farbą olejną elementów, - montaż/wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, - montaż okien oddymiających, - inne roboty wynikające z technologii robot. Roboty sanitarne: - częściowa wymiana instalacji wod.-kan. wraz z armaturą sanitarną, - częściowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Roboty elektryczne: częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oraz montaż oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego i wykonanie instalacji okiennego systemu oddymiania. Przedmiotowym zamówieniem zostały objęte pomieszczenia: - klatka schodowa k1 i k2, - pomieszczenia piwnic: szatnia i korytarz, - pomieszczenia parteru: wiatrołap, holi wejściowy, sanitariaty ogólnodostępne, szatnia personelu i korytarz, - pomieszczenia piętra: korytarz, sanitariaty personelu i pomieszczenie biurowe, W zamówieniu ujęto budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych i przebudowę schodów przy wejściu głównym do budynku. Wycena obejmuje również bieżący remont kotłowni i składu opału z wymianą drzwi zewnętrznych i montażem okna. Zakres robót został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja powinna być sporządzona zgodnie z następującymi aktami prawnymi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz.290 z późn.zm.). - Inne przepisy szczególne i zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym. Ewentualne, użyte w projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadającym parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową i estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności przedmiaru robót z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej, oczywistych omyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art.38 uPzp. Nie wniesienie zastrzeżeń w ww. zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną, zgodnie z art.647 KC. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł w jednej z dopuszczalnych form określonych w ustawie Pzp i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do oferty. Zamawiający prosi aby potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna załączyć do oferty w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co pozwoli uniknąć dekompletacji oferty w momencie zwrotu wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wyodrębniony rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Gmina Jednorożec, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, Bank Spółdzielczy Przasnysz, Nr konta: 81 892400070011 748920030002 do dnia 13.06.2016 r., do godz. 10.00. Oferta niezabezpieczona wadium w formie wymaganej zostanie przez Zamawiającego odrzucona, a wykonawca wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art.46 ust.1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja wiślanej skarpy i jej zagospodarowanie na park miejski
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa pasa drogowego ulicy Księżycowej w Otwocku na odcinku od ul. Wroniej do ulicy Zygmunta zgodnie z dokumentacją projektową w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Księżycowej z kostki betonowej (od ul. Wroniej do ul. Zygmunta wraz z zatoką). II. Budowa pasa drogowego ulicy Hoffmanowej w Otwocku z dokumentacją projektową w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Hoffmanowej z kostki betonowej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wjazdów w ul. Sołeckiej oraz utwardzenie działki ew. 156/9 obr. 16 płytami eko wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa ul. Brackiej z kostki betonowej wraz z chodnikiem i odwodnieniem w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Brackiej z kostki bet. wraz z chodnikiem i odwodnieniem. II. Budowa ul. Przewoskiej od ul. Okrzei do dz. ew. 101/1 obr. 22 w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Przewoskiej od ul. Okrzei do dz. ew. 101/1 obr. 22.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej relacji Rzy - Kuchary Królewskie - Kondrajec
Dodano: 2016-07-26 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Energetyków pomiędzy ul. Stara Wola Gołębiowska i Nowa Wola Gołębiowska w Radomiu
Dodano: 2016-07-26 - BUDOWA ULICY PROMIENNEJ W MARKACH
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych relacji Gutarzewo - Podsmardzewo i Smardzewo
Dodano: 2016-07-21 - Utwardzenie dróg gruntowych kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0-63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie nawierzchni boiska na terenie Fortu Włochy w Warszawie przy ul. Ryżowej, w ramach zadania inwestycyjnego C/WŁO/VIII/P1/3 - Realizacja projektu Boisko na Forcie Włochy - wykonanie sztucznej nawierzchni oraz zainstalowanie bramek do piłki nożnej.
Dodano: 2016-07-19