Przetargi.pl
Remont budynku Powiatowego Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy uszkodzonego w wyniku burz i intensywnych opadów deszczu (nr sprawy: ZP/PN/5/2009)

Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 314 01 72 , fax. 0-71 314 01 72
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 56 56
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 314 01 72, fax. 0-71 314 01 72
    REGON: 93218321700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Powiatowego Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy uszkodzonego w wyniku burz i intensywnych opadów deszczu (nr sprawy: ZP/PN/5/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Powiatowego Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy uszkodzonego w wyniku burz i intensywnych opadów deszczu. Roboty budowlane obejmować będą w szczególności: osuszenie piwnic wraz z instalacją odprowadzającą wodę podposadzkową, naprawę uszkodzeń opaski drenarskiej wokół budynku, skucie tynków, wykonanie tynków renowacyjnych z odsalaniem na ścianach, wymianę stolarki otworowej (okna drewniane łukowe), malowanie, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę zerwanych rynien dachowych (praca z podnośnika), wymianę kostki brukowej wokół budynku, uzupełnienie podbudowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu i utylizacji gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 4 do SIWZ. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30 listopada 2009r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości: 6.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz którzy złożą poniżej wymienione dokumenty. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia / nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej dwóch zadań o podobnym charakterze obejmujących: a) remont budynku związany z osuszaniem pomieszczeń; b) wykonanie tynków renowacyjnych (powierzchnia min. 200 m2); c) wykonanie drenażu opaskowego (min. 80 mb) - Załącznik nr 5 do SIWZ; 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pceik.pl/bip/bip.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach