Przetargi.pl
Remont budynku położonego w Skrzyszowie, dz. nr 1807 (tzw. Rybakówki) polegający na zmianie przeznaczenia na obiekt zaplecza sportowego

Urząd Gminy Skrzyszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-156 Skrzyszów, Skrzyszów 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6326330 , fax. 014 6326332
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Skrzyszów
    Skrzyszów 642
    33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    tel. 014 6326330, fax. 014 6326332
    REGON: 00054899100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skrzyszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku położonego w Skrzyszowie, dz. nr 1807 (tzw. Rybakówki) polegający na zmianie przeznaczenia na obiekt zaplecza sportowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowe budynku tzw. Rybakówki położonego w Skrzyszowie na dz. nr 1807, polegające na zmianie przeznaczenia na obiekt zaplecza sanitarno - szatniowego dla zawodników i sędziów korzystających z położonego obok boiska Klubu Sportowego. Zakres prac modernizacyjnych obejmował będzie adaptację pomieszczeń wewnętrznych na cele zgodnie z przeznaczeniem obiektu, w tym w szczególności roboty rozbiórkowe, wykonanie instalacji wewnątrz budynku, wykonanie elewacji, roboty wykończeniowe, uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, jak również wykonanie odpływu kanalizacyjnego do istniejącej kanalizacji sanitarnej na warunkach Tarnowskich Wodociągów z wykonaniem przepompowni ścieków, adaptacja ukształtowania terenu związana z wykonaniem wejścia od strony północnej budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - nr 5 - przedmiar robót - nr 6 - projekt budowlany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę w zakresie remontu obiektów budowlanych o wartości co najmniej 200 tys. zł. - wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca zatrudnia branżowych kierowników budowy: z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi, instalacyjnymi i elektrycznymi, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 1 niniejszego rozdziału. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, e) wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (do wykazu należy dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót) f) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ (do wykazu należy dostarczyć uprawnienia do kierowania robotami oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego) g) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach